Tuesday, May 31, 2011

DAH SELAMAT DAH PUN●•٠·

SELAMAT PENGANTIN BARU YE SY SEMOGA HUBUNGAN KALIAN KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT HAMPA BERDUA....AMIN...


EEMMM...DAH 4 KALI PUN MASIH LG PENGANTIN BARU YE...hehehehhe..





GAMBAR NI AKU SAMBAR KAT SiNi

15 ,2788 Yang Dah Komen:

chichi said... [Reply]

oo ari ni kat opis kecoh pasal cita ni jer...apa2 pon tahniah..hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

tahniah buat pasangan ini

syariza09 said... [Reply]

hurrmm...agak2 ada tak yg akan mewarisi sifat Salleh nie..ahakkss

dwaty said... [Reply]

makin muda la sy... dapat bini muda...

ieda said... [Reply]

tuah badan si SY nie .. nak dpt yg mude belia .. harap2 kekal lah selamanya .. :)

diana said... [Reply]

kalau akak,tak sanggup la berkongsi..
madu bagi mu,hempudu bagi ku..
hehehhe

ainnoraini said... [Reply]

tak rela nak bermadu...tapi tak tau la itu semua allah telah tetapkan...

mmg muda sesangat isteri SY tu...

Papa Mifz said... [Reply]

dia punya wife nih x boleh tahan...tgi tul citarasa SY ni yer...

Ummi Alesya Sofea said... [Reply]

cantiknyer bini SY ni kannn..

azila said... [Reply]

tahniah..ni kiranya dah penutup la kan.heheh

NM02 said... [Reply]

tabik spring kat SY...

Kakzakie said... [Reply]

Bagusnya isteri-isteri yg tua ye. Pasrah dan redha betul....

man yusoef said... [Reply]

salute btol dengan SY ni..huhu

Mama Gee said... [Reply]

ramai lelaki menjadikannyaa sebagai idolaaa

qemaishak said... [Reply]

cantik isteri dia ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat