Wednesday, May 4, 2011

SEKALI KETUK NANGIS TERUS●•٠·

Assalamualaikum....
adus masih terasa lg kesakitan semlm yg diketuk oleh ank Mak Encik ni....*kena ketuk dgn hp Mak Encik la...*mcm ni la ank2..tak bg... nak2...dah bg buat ibu plak..nasib la ibu ingat kamu tu tecik lg..klu tak...mau bg sedas juga la...

semlm lps ja kena ketuk aku terus nangis mcm budak2 la plak...nk buat mcmana dah sakit sgt2...eee...geram pun ada ni...sbr...sbr...sbr...

tapi harini bila tngk balik pict dia kan...dah rasa mcm tak sakit dah...rasa nk cium, peluk, semua ada...jom layan pict terbaru ank Mak Encik ni...

tngk tu....boleh isap ayaq kotak sedap sgt la....moncong mulut2..


sedap sgt la ayaq kotak dia tu...abah minta nk isap sikit pun tak boleh..

hehehehe...dah pandai.. semua pict semua tngk kamera ibu ya...
klu mcm tu umpan dia.. kena bg mkn dulu br leh ambik gambo ye..
tapi ari tu dah bg mkn jg..pasal tak mau tngk kamera...hai mcm2 la ank2 ni...

ini plak pict sepupu Farah yg sorang lg...rindu kat Danish...
kami jumpa masa sama2 ambik tempat duduk...
abaikan bibik yg memegang Danish itu...dgn muka yg agak tak siap...hehehehe...

22 ,2788 Yang Dah Komen:

syariza09 said... [Reply]

bkn kakD ja, saya pon nangis bila kena kentuk ngan anak, dah la sakit..bengkak pula tu..huhuhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : sian kita kan kena buli dgn ank...hohohoho..

ahsfantasy24 said... [Reply]

hehehhe..
kcik2 da blajar nk jdi ibu :))

NM02 said... [Reply]

ai pernah kena pijak perut dek anak kazen sebab ai cakap dalam pewut ai ada baby... dia jeles... sakit nak mampos rasanya...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ahsfantasy24 : ha tu la pasai...kena sabo je lah..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@NM02 : tu dia siap pijak perot lg...ini lg dasyat...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

hehe...dulu qila kecik pun suka bg dia tgk gmbr masa makan..skrg tak berani bg anak main hp lg dah..buat nyer jatuh..adehhhhhhhh

MyHeartMySoul said... [Reply]

perkara biasa tu.. sy siap kena gigit lagi muahaha.. tp happy sgt tgk gelagat deaorg kan...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : bab jatuh tu tok sah kira la...dah byk kali dah..tak bg..dia pandai cari dlm handbeg kita...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MyHeartMySoul : tu la..dgn ank2 ni kena sbr byk la...

ainnoraini said... [Reply]

biasa la tu...masa dia org kecik2 ni mmg byk ragamnye...tapi seronok bile melayan kerenah anak2 ni...

tapi bile dah besar tak de dah mcm tu lagi...rase rindu la pulak time dia org kecik2...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : a'aa..betoi jg kan..nanti bila dah besar rindu plak zaman lepa kecik2..

MummyEcha said... [Reply]

sekali diorg nie bagi memang bukan sikit2....saya pun kalu kena ngan ank menangis gak Kak D..Sakit hanya tuhan yang tahu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MummyEcha : kdg2 dia buat sikit2 tu biasa la..tu la...memang sakit sungguh semlm ni..

mzhany said... [Reply]

sedapnya dia hisap air tuh....hai ladyzul salam kenalan;)

azila said... [Reply]

Kak D, anak2 skang ni mmg suka ngan henset kan?anak buah zla pon pantang nampak hp..lajuuuuuuu jer ngambiknya:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@mzhany : tu la...sampai abah minta sikit pun tak bg hai...
salam kenal...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@azila : tu la...ank2 zaman skg cerdik IT dah...hehehehe..

man yusoef said... [Reply]

wahaha...kecik2 lagi dah pandai bergmbr..mcm sape agaknya...lalalla...hahaha

s.u.h.a said... [Reply]

mesti kuat anak kakD ketuk kakD kan? sampai menangis di buat mama dia :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@s.u.h.a : memang kuat sungguh...sampai bengkak dikepala ni...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@man yusoef : agak2 ko mcm sapa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat