Sunday, May 22, 2011

PergHhh memang sedap lah●•٠·

eeemmm..Alhamdulillah dpt jg aku mkn buah keqiyang DoT  yang maveles ni....

hampA nak tengok???

gaul dgn garam apa nk kata....eemmm..sodap ni...
mai kita zooomm lg dekat buat keqiyang DoT ni...


mcmana?sodap dak?....sodap oooooo.....

ini model yg paling sibuk skali nk mkn....

dah tau kata ada biji...sibuk plak dok korek nk tngk biji plak...

punya la sodap kan...sehingga menjilat2 lg...

24 ,2788 Yang Dah Komen:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

sedapnya..

xpnh mkn lg huhu

Hanis MY said... [Reply]

ala tomeinya intan...bg auntie cikit boleh???

Rye the X-Superpornstar said... [Reply]

kakD

aku nak........

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr : nak rasa ka?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Hanis MY : autie ni nak kena babab dah...ini bukan intan la...sy Farah la...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Rye the X-Superpornstar : ha la..nanti abgzul beli...

Papa Mifz said... [Reply]

mcm anggur pun ada nmpk buah ni...serius 1st time tgk buah nih...huhu

Cik Syeeda Sobbihi said... [Reply]

kak D amik kat mna keqiyang dot tu?? even sy dok kedah pun tak penah ghasa..kesian dak?? huhu

ainnoraini said... [Reply]

tak pernah rase la buah tu...mcm buah anggur jer...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Papa Mifz : ooo..ya ka?nasib kakD tunjuk ye...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Cik Syeeda Sobbihi : memang kesian....rugi ooo klu tak rasa..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : sodap buah ni...masam2 manis..kelat...

ieda said... [Reply]

ishh buah ape nie dik .. ?? x pernah dgr dan pelik bunyinya .. x pernah makan , mcm mana rasanya ?? :)

Diela Zaimi said... [Reply]

bentuk mcm buah anggur...mcm sedap je kakD...nak rasa leh? hehe...terliur la plak...adoiiii

Hanis MY said... [Reply]

hahaha mesti akak dah naik tension, masa tulis komen ni sy dh nk tulis farah...pastu kan nampak kat shoutbox sebelah tu macam INTAN padahal INTAI haduiiyaaiii... masa tulis tu siap fikir lg... intan rupanya rasa mcm farah haha... ok2 sy minta maaf kak D tak buat dah haha..tobat dah ni...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ieda: rasanya sedap...kelat2..masam2..manis...
memang payah nk jumpa skg ni...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Diela Zaimi : sian plak ye...klu dok dekat kakD bg dah..ni klu nk pos takut buah ni jadi kecut la plak..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Hanis MY : hehehehehe...ok je...tak pa hai...

MyHeartMySoul's Diary said... [Reply]

mana dpt ni D.. lama x makan.. teringin la...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MyHeartMySoul's Diary : incek su0mi beli kat kwn dia...

kakchik@ella said... [Reply]

buah apa ni eh? kakchik tak penah tgk la.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kakchik@ella : buah ni dipanggil keqiyang dot ni utk panggilan belah kedah la..klu kat negeri lain...lain plak kot panggilannya...tak pasti la plak..

qemaishak said... [Reply]

cam buah anggur je kak D..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : bukan la...nanti klu ada kesempatan kakD snap pokok dia ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat