Sunday, May 29, 2011

UBI KELEDEK BAKAR●•٠·

Assalamualaikum....
huihs...soly no lambat bersiaran..*ada ka yg kesah?* lantak la.. tak dak sapa pun yg kesah...aku kesah...masihkah ingat lg dgn Kisah hari malas2 sedunia? kat bawah tu aku ada note yg nak tayang2 kat hampa ubi keledek bakar kan?kan?kan?sila kembang kuncup hidung hampa tanda setuju...

aku ni kalau dah janji mesti aku tunaikan..cumanya lambat dgn cepat ja...tambah2 nak bagi hampa semua TERLIUQ merangkap meleleh2 ayaq liuq hampa tu...WAJIB aku nk tanyang2 punya....

jom kita layan gambo kat bawah ni....hampa WAJIB *siap TERbold lagi....*jeles punya sbb aku dpt makan tanpa mengajak hampa kan...hohohohoho...

hampa tanya sedap ka dak?MESTI la sedap wey.....

ni lagi...

dan lagi..dan lagi...semuanya gambo yg aku tayang ni..semuanya bekas aku gigit ok....hehehehe..

tengok ja tak berapa cun...TAPI rasa dia memang PergHhhh merangkap Maveles la...

tak payah susah2 tanya...aku nak cerita la ni beli kat mana....tngk betoi2 peper beg dia...aku beli kat Alor Star Mall kat tandop tu la...nanti hampa p cari na...dia buka kiosk ok..jgn p dok cari/beli kat dlm kawasan Alor Star Mall plak...tobat tak jumpa punya...


dan lagi satu tertinggal ni la plak... tempat TERbakarnya Ubi keledek ni...
disinilah....cuma cam elok2 ye adik2...



18 ,2788 Yang Dah Komen:

MyHeartMySoul's Diary said... [Reply]

sedap siot.. nk plak cicah dgn nyiok gaul gula+garam sikit.. peerrgghh... apa nk kata.. meleleh ayaq liuq..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

wahh keledek bakar pun ada jual?bestnyer!!!

ainnoraini said... [Reply]

baru tau ade jugak jual keledek bakar ni ...

sure sedap tu ye...

Lady RaRa non-illuminati said... [Reply]

seb baik time baca aku tengah sengkak kekenyangan..

kalau tidak mau aku ajak laki aku pi tandop la ni gak! cis!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MyHeartMySoul's Diary : itu perisa tambahan...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : ya ada...kat sana tak dak ye dik?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : eeemmm..memang sodap dear...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lady RaRa non-illuminati : hahahahha...aku tau kot mana pun hg mesti suh laki hg p beli gak kan...ala sj ja tu kata kenyang...hohohoho...

Cik Azizah said... [Reply]

selalu makan keledek rebus je cicah dengan gula dan kelapa o smbal ikan bilis..tak tahu plak boleh buat keledek bakar...hee

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Cik Azizah : haaaaa...skg kira dah tahu la kan...

ayushida said... [Reply]

nampak sedap dan menggoda perut yg memang tgh lapar nih..... hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ayushida : o'ooo...soly ye...

Mama Gee said... [Reply]

camne lah rasanyaa ek..agak2 maniss keledek kan....sedapnyaa...terngiurr lak..seb bek tak ngidam..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Mama Gee : memang manis...makan plak panas2 sodap oooo....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

akak...kat qatar takda jual keledek bakar.tp mlm td saya bkr sendiri..haha..seronoknyer !!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : ooo..ya ka..

kesian.. bakar sendiri ye...

Ilhamny.com said... [Reply]

mak aikh, terliuq ayaq liuq cheq nengok...rasa mcm nak suruh pos kan skit jek kat sini..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ilhamny.com : nak ke?hehehehhe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat