Monday, May 30, 2011

KOPI INSPIRASI DARA●•٠·

Assalamualaikum...
pagi2 ni hampa semua dah bekfes ka?aku hari ni makan nasi goreng yg dibuat oleh chef Gee (ofismet merangkap bestfren aku lah...)makan plak dgn air KOPI INSPIRASI DARA memang pergHhh..

ok2 kita sambung cerita berkenaan KOPI INSPIRASI DARA ni...kopi dibuat khas untuk kaum2 isteri & hawa mcm kita ni la...bukan utk nyah ye.. antara Keistimewaan KOPI INSPIRASI DARA ni ialah : -


  • Mengembalikan bentuk badan asal wanita selepas bersalin.
  • Membaikpulih kadar hormone dan meningkatkan estrogen dalam badan
  • Menghaluskan struktur kulit dan mencerahkan kulit dari dalam
  • Menyihatkan kulit yang tidak bermaya agar kembali berseri
  • Mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan
  • Mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata
  • Melambatkan proses penuaan secara berkesan
  • Menguatkan dan menyihatkan kuku agar lebih bersinar dan tidak rapuh
  • Mengawal keguguran rambut
  • Menjadikan rambut lebih sihat dan bersinar juga  menggalakkan pertumbuhan rambut baru
  • Melangsingkan, membentuk dan merampingkan badan tanpa bonjolan lemak yang hodoh
  • Menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
  • Memantapkan lagi bentuk, menegangkan dan menjadikan ia lebih padat
  • Menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara
  • Mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara
  • Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi
  • Mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
  • Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim seperti keputihan dan haid yang tidak teratur
  • Menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi
  • Menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj dan mnjadikan hubungan intim lebih istimewa.
  • Mencegah dan mengurangkan penyakit migraine
  • Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung, arteriosclerosis, sesudah menopos dan osteophorosis
  • Mengurangkan penyakit diabetis dan tekanan darah tinggi
  • Mengurangkan penyakit yang berkaitan dengan mata seperti katarak, kornea, rabun jauh dan lain-lain
  • Mencegah  kanser kulit dan kanser paru-paru
  • Mengecutkan rahim wanita selepas bersalin
  • Menghilangkan bau badan
  • Mangatasi masalah senggugut
  • Memulihkan saluran peranakan wanita

ok bg sapa2 yg rasa dirinya wajib meminum minuman ini jgn lupa bgtau i ok...kita sebagai kaum2 hawa ni..jgn ambil mudah dgn menjaga luaran saja...DALAMAN kita juga penting utk dijaga ye adik2...




JANGAN DIKISAHKAN APA JENAMANYA ASALKAN IANYA HALAL, JANGAN DIPERSOAL BERAPA HARGANYA ASALKAN BERPATUTAN..TETAPI LIHATLAH APA KEBAIKAN YANG KITA PEROLEHI DARIPADANYA



Jika Hari Ini Kita Rasa Berat Untuk Mengeluarkan Wang Untuk Menjaga Kesihatan, Bagaimana Pula Jika Sakit Itu “Menjengah”.. Berapakah Pula Harga Yang Terpaksa Kita Bayar?? Renung-Renungkanlah…


18 ,2788 Yang Dah Komen:

NM02 said... [Reply]

teringin nak try jamu mak dara... pernah try tak?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

berapakah harganya wahai kakD , adinda teringin untuk membelinya di bulan depan.opsss org dlm pantang leh minum ke sis?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@NM02: tak pernah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : org dalam pantang memang lg elok minum kopi ni..

harga pasaran RM 22.90(15sechet)

dwaty said... [Reply]

cam sedap jer... tapi dah lama tak minum kopi... entah masuk tekak @ tak... hehehehe

Hanis MY said... [Reply]

wow byknya khasiat dia....teringin nk cuba...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@dwaty : memang sodap dear...tak nak cuba ke?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Hanis MY : nak cuba ye...boleh aja...

chichi said... [Reply]

setuju dengan cara akak..terima kasih kerna kongsi..dan salam kenal

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@chichi : salam kenal kembali...

Mama Gee said... [Reply]

mana nk dpt?
berapa harga?
period leh minum tak?
heheeh....cam minat je

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Mama Gee : oder ja terus dgn i...
sekotak Rm22.90(15sechet)
period pun boleh minum...

Ati Masrif said... [Reply]

mak ehh...byknya khasiat

mesti LZ ni meletop gitew :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ati Masrif : hehehehehe...meletop tak la sgt...cumanya incek su0mi tak pernah komplen la lg....

ainnoraini said... [Reply]

mcm best jer...khasiat pun byk jugak...bagus ye...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : tak mau cuba try test ke?

Ummi Alesya Sofea said... [Reply]

slm,liza dah follow..jmput lah ke blog liza plk yer. :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ummi Alesya Sofea : w'slm...terima kasih...jap lg kakD terjah ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat