Thursday, May 12, 2011

OOooo..SY●•٠·

Assalamualaikum....
hampa dah tngk paper ka hari ini?klu tak tngk lg.. ni la berita yg aku nak share dgn hampa ni....

KUALA LUMPUR: “Abang comel, saya paling suka hidung dia yang mancung kerana itu juga antara kriteria lelaki idaman saya,” kata bakal isteri keempat pelakon, pengacara dan penyampai radio Sinar FM, Salih Yaacob yang hanya mahu dikenali sebagai Emi, 24.
Gadis manis dari Johor itu bakal disunting Salih, 50, sebagai suri hidupnya, sekali gus melengkapkan kuota poligami Salih yang sudah diamalkannya sejak puluhan tahun lalu.
Majlis perkahwinan pasangan berkenaan dijangka berlangsung selepas Aidilfitri ini berikutan kesibukan Salih mengurus kerjayanya ketika ini selain mahu menyelesaikan beberapa urusan mahkamah berkaitan urusan kebenaran berpoligami.

Emi berkata, walaupun hidung Salih menjadi antara tarikan padanya, namun dia tidak menetapkan kelebihan fizikal sebagai teras utama memilih suami, sebaliknya keikhlasan dan sifat dalaman seseorang lelaki yang sentiasa diberi keutamaan dalam melayari bahtera rumah tangga.“Rupa paras perkara kedua bagi saya, lebih penting sifat dalaman yang ada pada diri bakal suami dan saya nampak ciri-ciri itu ada pada abang, malah dia banyak mengajar dan membentuk saya menjadi insan baik dalam mendepani perjalanan hidup.

BAHAGIA...Salih bersama tiga isterinya.



p/s : TAHNIAH ya SY....semoga anda bahagia sehingga keakhir hayat...


sumber : hmetro

9 ,2788 Yang Dah Komen:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

tak tau nak komen apa...moga bahagia bersama bkl suami,dan bkl madu serta bkl anak2 tiri

MummyEcha said... [Reply]

dasyat betul SY yer..aper pun tahniah ler....

~ yus ~ said... [Reply]

Memang tabik spring lah kat isteri2 SY ni, dapat hidup harmoni macam tu.

SY lagilah, apa petua dia pakai pun tak tahu kan KakD. Semua isteri dia lawa2 pulak tu..

dwaty said... [Reply]

baru jer baca dekat metro tadi... tahniah buat SALLEH YAAKUB... HEBAT...

Hanis MY said... [Reply]

wahhh sy baru tahu psl ni ..apapun tahniah dan semoga berbahagia dunia akhirat....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

bini sy yg ke-3 tu asal org tmn wira mergong,dekat dgn umah mak i...

Papa Mifz said... [Reply]

lawak2 salleh yacob ni berisi...hehe

POSH76 said... [Reply]

suami mithali...bertuah

mrs redzuan said... [Reply]

abang SY comel tu tak menahan..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat