Sunday, May 15, 2011

BLOGSPOT DAH PENING●•٠·

AduSsssss....cuba hampa tngk hari ni aku hapdet Entry iNi tup tup leh naik mcm ni lak kat dashboard aku...


pastu kan entry yg aku publish ari kamis iaitu yg aku buat kotak pink tu komen2nya semua hilang...adakah blogspot sudah pening?eemmmm...mcm ni pun boleh ka?...kat blog hampa ada apa yg hilang dak?

13 ,2788 Yang Dah Komen:

Miza Yusof said... [Reply]

gara-gara maintenance habis semua kepeningan. hikhik :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

hehehe...dia pening2 lalat lg kot?akak ..plizz ajar adik camner nak tukar url..plizz

Eja GaNu said... [Reply]

blog sya pun sama gak..yg hri khmis semua hilang...komen2 dri blog lain pun hilang gak...pas2 bila kuar n3 pg tarikh kelmarin...adoi pening2

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miza Yusof : tu la pasainya...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : ok boleh aja...pengerasnya 1 ekor ayam golek putih hehehehe...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Eja GaNu : mcm2 la no...

Miss Sunshine said... [Reply]

samelah kita..
haritu seharian tak boleh bukak blogger.com,
pastu dua entri hilang,
bile dah ade balik,
komen2 sume hilang.. geram je... Grrr!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miss Sunshine : nasib N3 ada balik...hehehehe..

klu hilang terus lg geram kan...dah la nk taip N3 bukan senang..mood mau ada br leh taip...btoi dak?

kaizenshinobi said... [Reply]

dia pening2 tuh... hoho aku yang hilang draft jeh ada 3 semuanya... T.T

✿....rossa alina....✿ said... [Reply]

mmg blogspot tgh pening tu..ramai sgt peminat dia..kikiki..sabo je la..

ainnoraini said... [Reply]

habis semua...pening agaknye...
kasi dia berehat dulu ye..

MAPPIAU said... [Reply]

haaa sebab blogger mengong la saye 2 hari maleh nak masuk blog!! (hehehe harap alasan saye yang memang pemalas piang nak hapdet blog diterima :P)

::NelyLeyana:: said... [Reply]

sme la... ni pun tengah pening gak ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat