Tuesday, May 3, 2011

AKU YG KACAK + HENSEM●•٠·

Assalamualaikum...
Hari ini aku tak mau story mory panjang2 cumanya aku nk tunjuk ahli baru dlm keluarga kami...

hai semua....
nama saya Muhammad Amirul Firas 
saya lahir pada 25.04.2011 *huihs dah byk ari dah tngk dunia ni...*
pasai yg ibulong lambat upload pict saya?
sbbnya ibulong br ja datang melawat saya....

berat saya 2.6kg
saya kacak + hensem kan?sila kembang kuncup hidung tanda setuju..


nak tngk lg pict kacak + hensem saya...
jom layan kat bawah...
ZZzzzzzzAaaaaaSSssssss.....

masa ni saya tngh mimpi lg...

kacau la ibulong ni...org tngh tido dia plak sibuk snap pict saya...
ok jadi dulu setakat ini...
nanti ibulong upload lain ye...saya nk sambung tido lg ni...

12 ,2788 Yang Dah Komen:

Maya Mayana said... [Reply]

tahniah tmbah lg keluarga baru...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Maya Mayana : terima kasih...

MyHeartMySoul said... [Reply]

comeynya.. geramnya cheq tgk...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MyHeartMySoul : budak2 tecik ni klu kita tngk memang geram...tambah2 br2 lahir lg geram kan...

LadyRye said... [Reply]

2 bulan lagiiii....

2 bulan lagiiiiii turn aku plakkkkk!! tak sabaq nehhhh!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@LadyRye : ya..kakD pun tak sbr jg nk tngk bb br hg rai...

MAPPIAU said... [Reply]

tahniah kakD di atas kehadiran keluarga baru, memang ensem!! okey hihihi :))

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

comel

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MAPPIAU : Terima kaseh...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : terima kaseh..ni dok tunggu ank LM lak ni..

SYAFIQAHSALEH said... [Reply]

comeynya ! :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@SYAFIQAHSALEH :terima kaseh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat