Sunday, May 8, 2011

HARI INI HARI IBU●•٠·

Assalamualaikum semua....
Selamat hari ibu pada mak aku yg tersayang...Terima kasih kerana menjadi mak yg terbaik utk kami semua....pastu tak lupa jg pada diri aku sendiri Selamat hari ibu...pasal ucap kat aku?sbb aku pun kena ucap jg kat diri aku kerana aku sekarang dah menjadi ibu....hohohooho..

hampa nak tngk dak gambo mak aku?sila kembang kuncup hidung tanda SETUJU...

 hai silap2 ini gambo aku la.....hehehehe...
sebenarnya aku sj la nk boh gambo aku jg..sbb arini kan hari ibu....


ha.. ni la mak aku yg TERBAIK tu...mak aku ni memang superwomenthebest la....
i lapbiu la mak...mlm ni kita selebret na...ka mak nak masak?sbb klu mak masak ceq rasa lg sedap dr mkn kedai...*wahal segan nk keluar mkn luaq*klu aku masak kat mak aku pun tak sedap jg..kira mak masak lg sedap lah...bila lg nk manja2 dgn mak kan.....


p/s : selamat hari ibu jg aku ucapkan pd yg bakal2 menjadi ibu, tengah menjadi ibu, & sedang menjadi ibu...semoga kita semua akan menjadi ibu yg terbaik & berjaya di dunia mahu pun diakhirat kelak....Amin....

19 ,2788 Yang Dah Komen:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

selamat hr ibu kak D

Papa Mifz said... [Reply]

selamat hari ibu kak...semoga menjadi ibu yg terbaik yer..;)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : selamat hari ibu jg utk kamu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Papa Mifz : terima kasih..insyaallah..Amin2...

ainnoraini said... [Reply]

selamat hari ibu...
semoga jd ibu yg penyayang...
dan bile dah jadi ibu ni baru tau ape perasaan seorang ibu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : insyaallah..
btoi2...

Mama Gee said... [Reply]

selamat hari ibu kak lady...
terlambat..tp takpelah..
hari ibu patut dirai hari2...hehee

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Mama Gee : terima kasih...hehehehe..betoi2...

NM02 said... [Reply]

camat hari ibu kepada ibu kamu, juga kamu. moga jadi ibu yang terbaik utk anak2 kamu. amin

sissyira said... [Reply]

salam..

lamanya tak rewang2 kat sini, semakin cantik rumah baru akak.

selamat hari ibu kak =)

~ yus ~ said... [Reply]

betul lah kakD. mak kita masak lagi sedap kan dari makan yg kat luar tu..hehe

tapi sekali sekala belanja mak makan luar kasi dia rehat, ok lah tu..

Selamat Hari ibu untuk kakD juga..:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sissyira : TERIMA KASIH...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : TU LA NO...bukan selalu pun mkn kat luaq dgn mak ni ye....

Ati Masrif said... [Reply]

selamat hari ibu to u :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ati Masrif : terima kasih...

dwaty said... [Reply]

selamat hari ibu kak lady.....

MAPPIAU said... [Reply]

hehehe walaupun dah ekspired sy tatap jugak nak ucap hari ibu kat kakD hihihi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@dwaty : terima kasih ye....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MAPPIAU : ok dear...tak hal lah...terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat