Friday, May 20, 2011

JAWAPAN INI POKOK APA?●•٠·

Assalamualaikum...& selamat tengahari....
sory ye pada yg menunggu...*ada ka yg menunggu ni?*hari ni lambat bersiaran ya adik2...ok2 semuanya menunggu jawapan dari i kan.... pasal pokok ni kemarin aku tak tau la ada yg jwp tu betoi ka dak...sbbnya kadang2 lain2 negeri lain2 panggilannya...utk jawapan aku & bg kawasan2 yg sewaktu dgnnya iaitu Negeri Kadah Darul Aman....panggil pokok ni....

POKOK KERAK NASI Ya adik2....kat Negeri lain aku tak tau la panggil apa?

bunga dia memang wangi gila..kalau ada yg tak tau...lalu ja kawasan yg ada pokok ni maunya boleh cabut lari ooo...*bila lalu tngh2 mlm la kan..*dlm fikiran mesti dok ingat puntianak harum sudal malam lalu apa....hehehehehhe....




p/s : sila hampa semua jeles... hari ini aku nk tngk wayang NUR KASIH THE MOVIE pasal aku TERbold plak ye...hohohohoho....
Anak....mak menakan dia mau mengasuh...yeah2... 

9 ,2788 Yang Dah Komen:

Encik MamaT said... [Reply]

kami tak pernah dengaq plak... mungkin kami tak amik pot sangat kot... ngee...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Encik MamaT : eemmm..biasa la org laki2..

Hanis MY said... [Reply]

eee scary mary la pokok tu kak D,

wah2 tgk muvi i likeee, nanti story mory okeh...

syariza09 said... [Reply]

ada kerak nasi ka kat pokok tu...hihihi

saya sgt2 jeles ngan kakD & sy btambah geram bila kakD x bawa sy p tgk skali...huhuhu

ainnoraini said... [Reply]

oh itu ke namanye...
tak pernah dgr la pulak...

bunganye wangi ker...

NM02 said... [Reply]

aaaaaaaaa...... sentap yu nak pegi dah tgk NKTM tu.. mencik tau

man yusoef said... [Reply]

tak pernah dgr pon nama pokok kerak nasi...sadisnya

Syeeda Sobbihi said... [Reply]

kak d, syok dak crita nur kasih??

Papa Mifz said... [Reply]

xde rupa kerak nasi pun...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat