Monday, May 23, 2011

ADUH!! SAKITNYA●•٠·

Assalamualaikum....
sapa yg sakit?bukan aku la..TAPI ank Mak EnCIK ni...si Farah tu la....Hari ini genap usia dia Setahun 6 bulan..jadinya hari ini kena cucuk 3serangkai la....Pastu kan..pastu kan...aku nk bgtau kat hampa ni...selama dok p klinik ni tak pernah lg la aku dpt NO.1 haaa..hari ini memang dpt NO.1 la...*shabas inspektor sahap*....hampa mesti tak percaya kan???sila lah percaya...aku siap ambik buat bahan bukti lg....jom layan gambo yg Pak EnCIK ambik ni...

ha..see..see...kan aku dah kata...

ni masa ni...dok tunggu misi tulis2 apa yg patut...

bersiap sedia..tapi Farah kira nk turun ja...

Farah dgn muka takut dok tngk misi tu dok isi ubat kat jarum...
jeng..jeng...jeng...jeng....

ni bg mkn ubat titik dulu..tu pun dah stat nangis dah...

tu..diaaa...kan dah teqhiyak dah...

kat sini la kena cucuk tu...sian la plak ank ibu ni...

ni la muka org sakit kena cucuk tu....muka tak brapa maneh la kan...dah sakit...




22 ,2788 Yang Dah Komen:

MyHeartMySoul's Diary said... [Reply]

sian Farah ye.. uhuhu... nnt giliran ida plak la nk bawa hero kecik tu.. mcmna la agaknya ghiau dia kan..

kiwi said... [Reply]

siannye kena cucuk..huhu

~ yus ~ said... [Reply]

sian dia kena cucuk ya? Takpe, farah kan anak yang kuat...nangis kejap je tu kan kakD...:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MyHeartMySoul's Diary : mcm farah nasib qheyau sat ja...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kiwi: kot mana pun memang kena cucuk jg...umur dah cukup..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : eemmm..nasib qheyau sat ja...

ainnoraini said... [Reply]

ala ciannnyee...
bile anak nangis kite ni ibunye mcm same nak nangis sekali...sebab kecian kat diakann...

syariza09 said... [Reply]

syabas kakD kerana melayakkan diri utk dpt no1

tempat cucuk tu siap tampai plaster X gitu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : tu la..memang rasa kesian sgt2..klu boleh biaq rasa sakit tu mai kat kita pun tak pa lg...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : terimaaa kaaaasih(sebut mcm david elycat..)

hehehehhe...cun kan...

Papa Mifz said... [Reply]

kesian nye kat dia....xpe cucuk tu pun utk kebaikan dia di kemudian hari..:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Papa Mifz : haaa..yg memang btoi...kakD setuju...

NM02 said... [Reply]

saya tak leh tgk anak2 kecik kena cocok... sebab saya sendiri pun takoootttttttttttt

misya said... [Reply]

sian kat budak tu kana inject,xpe lepas ni ble lagi lasak

qemaishak said... [Reply]

ammar kena cucuk 9.6 ni tuk setahun punya, ntah la menangis camana nanti hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@NM02: ayoyo...dah tua2 pun takut ka?hehehhe..i pun sama gak...seriyau ja bila tngk jarum tu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@misya : ya la tu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : rasanya tak kena cucuk la syg..lepa akan bg minum ubat cacing ja...boleh tngk jadual kat sini...

http://simanja.com/F_Kelahiran_Imunisasi.htm

dwaty said... [Reply]

siannya farah... kena cucuk...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@dwaty : sian ye....nanti lps dah lega siap la....mesti semakin lasak ni...

azila said... [Reply]

Salam..banggakan KakD kalo dpt no 1,zla pon lom penah gak..biasanya no ribu2 jer..hhehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@azila : w'slm...tu la...memang bangga..sbb tu siap snap lg..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat