Tuesday, December 28, 2010

Tiba2 ja lapaQ●•٠·



salam semua...
tiba2 ja aku lapaq buah ni.....huhuhu..kat mana la nk cari ni....kat umah sapa yg ada buah keqiyang DoT ni???eeemmm yummy2 sedap ooo bla cicah dgn garam.....dulu masa kecik2 senang ja pun dpt buah ni....tapi skg dah jadi susah plak....kat pasar malam pun tak dak yg jual buah ni..adussss....










klu TAK dpt buah yg kat atas tu ganti dgn buah sebelah ni pun tak pa juga......keqiang kecik2 huhuhuhuhuhu....tulong....tulong....tulong...aku woi kat mana nk cari buah2 ni.....ni qasa mcm dok dlm mulut dah ni.....mengidam tahap gaban dah ni..gambar ni pun nasib pakcik gooGle yg bg..tima kasih ya pakcik gooGle...




12 ,2788 Yang Dah Komen:

m!sZ zAL!nA said... [Reply]

buah pe nim kak d? reena xpernah tgkla

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@m!sZ zAL!nA : yg atas tu buah keqiyang dot...yg bwah tu buah keqiyang kecik2 org kedah tau la buah ni....sedop tu...

Izyanti said... [Reply]

Eyh. Tak pernah makan pun buah ni. Bukan tak pernah makan ja, kenal pun tak.. hehe.. Tapi, KakD ada apa2 ka ni dok ngidam ni..? hehe.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ Izyanti : kome jgn buat lawak..tak kan tak tau buah ni...adusss..ank2 zaman skg pun dah tak kenai dah buah ni....tu la klu ada leh tunjuk real2 kat hampa no....
ehem2..tak dak apa2 hai...masih ok lg...

zazaw said... [Reply]

eh buah ape niii
cm anggur jerr

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ zazaw : bukan anggur la syg oii..ni la buah keqiyang...

syariza09 said... [Reply]

mkn buah keqiyang dot nie, tak yah pakai gincu x pa dah. konpem tukaq kaler pepel :D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ syariza09 ; cayalah ada jg yg tau...sya hg memang sempoi...

hans said... [Reply]

buah apa nih?
rasa2 cam penah tgok

P/S : Laksa Sarawak Versi Alor Setar Memang Sedap

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@hans : lo cheq pun taktau jg...
ha takpa2 nanti kakD cari...klu jumpa kakD wat N3 lg na..

LadyRye said... [Reply]

weih...

awat jahat neh post entry2 bab buah yang sedap tahap alam semesta neh??
buah gheyiang! walahhh!! dulu kat rumah tok aku ada ja weihhh..yang besaq ada, yang tecit pun ada! sedapppp...nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ LadyRye : wei..aku minta mahap klu membuatkan hg teliuq...tapi apa kan daya...aku pun tngh lapaq tahap gaban dah ni....kakD pun tau nk p cari kat mana ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat