Tuesday, December 14, 2010

Shoping time●•٠·

salam semua....
hehehehe...tngh2 bln mcm ni pun bleh shoping lg?
WOW!! hebat la kan....
bunyi tu mcm hebat....TAPI yg sebenarnya TAK la brapa hebat pun....
nk tunggu cheq dari EN.NuFF pun br ja daftar..hehehehhe...
aku tak shoping apa pun bli makanan ringan ja pun....hehehehehe....
ok aku nk cerita ni...masa dlm perjalanan nk ke TESCO tu fuhhh....jem sekaya gila....
korang nk tngk?
aku ada mestinya snap gambar ni utk korang tngk...aku kan baik hati....

maybe time blik keja ja kot yg jem sekaya mcm ni..

aku ingat kat KL ja jem sekaya rupa2 nya kat Alor star pun....

kan aku ckp..aku bli mkn ringan ja...

 my PriNceSs..pun dah lending ni...mesti dah bosan cemuih dah ni....

bla time nk blik tak nak dah dok blakang.....
nk berdiri kat depan plak....

9 ,2788 Yang Dah Komen:

Gadis Kampung said... [Reply]

kalau tak silap kemarin masa jalan2 kat kuala kedah shida ternampak lelaki muka macam suami kak die naik kete proton...betul ker?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Gadis Kampung : ya ka?clap kot...hehehe..
tang keta proton tu mcm btoi..akak pkai keta kebal tau kan keta proton yg bontot pendek tu..warna hitam..

Aleen Aiden said... [Reply]

hu3,aih macam shoping sakan je kak.meh la nak kirim belikan cadbury 2 3 ketul.hee

Mag said... [Reply]

comel ja baby tuh!!

anyway.. follow anda..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@aleen aiden : bleh2..

@Magrib : tq ye..ok nanti akak folo u 2...

raihan said... [Reply]

tengoklah anak sedara saper.. hehehe.. tu sib bek ibu da letak lam troli.. kalu tidak mahu penuh satu troli si farah najwa tu buh.. hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@raihan : tau tak pa...

Asam Makruh said... [Reply]

shopping sakan ye

APA SEBENARNYA?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Asam Makruh : tak sakan mana pun...bli mknan ringan je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat