Monday, December 20, 2010

Ini lah HOBI aku●•٠·

hahahaha.....korang tngh tunggu kan apa hobi aku kan?
hobi aku ni pelik sikit...korang nk tau apa yg peliknya...
ini lah dia...
.
.
.
 .
 ini semua botol2 perfiyum...

org kira nk buang ja botol2 perfiyum ni...
yg aku plak...semua aku kumpul....
dari botol kecik2 mone sampai ada yg besar kedebak pun ada...
mai dkt2 sikit aku nk tunjuk dari satu rak ke satu rak...





ini rak yg pertama...btol2 perfiyum semua nya yg aku pakai..dari ank dari sampai skg.....mcm2 jenama la...ada yg murah ada yg mahal...ada yg aku bli sbb botol dia cantik pun ada..isi nya yg bau tak sedap tu aku bg la kat adik aku guna..eemm..jgn ambik semua botol mesti kena pulangkan blik pada aku....hehehehe...











 yang ni pulak yg rak no.2 botol2 perfiyum ni ada yg aku punya dan ada yg kwn aku bg...ada yg incek somi pkai pun ada....botol yg paling aku sayang ni botol Christion Dior(CD) & Estee Lauder(EL) 22 tu dok ujung sebelah depan kanan tu...nampak dak?aku memang sayang sgt lah...jgn la ada yg bg pecah..mau teqeyak aku...











ini rak yg ketiga plak...tapi tak penuh lg ni...sapa2 yg rasa nk sedekahkan botol2 perfiyum dia mai la bg kat aku...aku menghargai dan aku akan simpan selamanya....
hehehehe...pelik kan aku ni....hobi korang apa plak?

12 ,2788 Yang Dah Komen:

aidillah HAIMI said... [Reply]

wow. menarik hobi tu. ^_^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@aidillah HAIMI : hehehehe tq ya..tapi ada yg kata pelik...

Kamil ace said... [Reply]

bnyk betol simpan..haha

LadyRye said... [Reply]

yeay jumpak lagi orang kedah...

saya pun suka simpan botoi perfume gak paling sayang hat hantaran kawen punya la ck truth..
hahaha

tapi takla banyak jenih kemut pakai sikit2..

eh gathering nanti pi ka???

MamaEma said... [Reply]

salam...banyak sungguh botol minyak wanginya... boleh buat koleksi ni...

anyway...ada tag untuk ladyzul..jom..

http://mamaemacyg.blogspot.com/2010/12/gojesh-in-orange-contest.html

Papa Mifz said... [Reply]

wah sampai penuh 3 rak...dasat tul....mesti akak ni sentiasa wangi je kan..hehe

ALFALORA MOHD MUSTAFA said... [Reply]

perggghhhhh xterkata beb!!!!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Kamil ace : lama tu simpan..dr ank dara sampai skg..

@LadyRye : yes2..kedah mari..mesti la p..nanti kita jumpa no..

@MamaEma : ha itu la koleksinya...ok sal tag sat lg kak p tngk ya..

@Papa Mifz : hehehehe..tau tak pa...

@ALFALORA MOHD MUSTAFA : takpa2 janji dah baca kan...hehehehe..

anyss said... [Reply]

Salam,
Fuhhhhh mahai tu!
Dulu2 saya ada simpan botol2 syampu segala mak nenek yang ada kat hotel tu...dah banyak sangat, buang! sebabnya, pi hotel yang sama je, pas tu tak de tempat nak simpan. last sekali rasa membazir je tak guna. Bila dah guna...buang botol hu huhu

Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@anyss: hehehehe..mahai ka?pastu knapa tak simpan?tidak bleh buat koleksi mcm akak...kikikiki..

~ yus ~ said... [Reply]

wah! kalau saya memang saya buang je kak...huhu.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ ~ yus ~ : tu la lain org lain hobinya...hehehehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat