Wednesday, December 29, 2010

PELANGI itu INDAH●•٠·

salam semua.....
hampa semua sihat ka arini?
arini aku ada stori baik punya untuk aku kongsikan pada hampa semua...hampa tngk tajuk?btoi dak apa yg aku kata ni....bg aku memang la PELANGI itu INDAH sangat....sbb tu la payah kita nk tngk kan?ada waktu dan ketika saja dia akan muncul.....btoi dak? kira aku memang bertuah la ari tu dapat tngk....aku nk tunjuk kAT hampa dari hari sebelum aku p gedering lg....tapi aku cari gambar ni tak jumpa...punya la qhosek meqata...rupa2nya ada dlm hp aku....aku snap dgn hp ja...hampa semua nk tngk ka?sat2....sat2....na...dia dok loading lg.....
:
:
;
;
;
:
:
:
:




woi tutup mulut tu...apa ni sampai tenganga...bg aku memang bertuah la dpt tngk pelangi ni...seingat aku dah lama oooo...aku tak tngk....eleh.. takat tngk PELANGI pun nak hinggaq2 kat belog.... ikut suka hati hampa la nk kata apa....tapi bg aku memang susah sgt nk tngk PELANGI ni.....sbb tu la aku snap gambar ni...gambar ni aku snap kat Padang Serai, Kulim.









sampai ke Lunas, Kulim pun ada lg oooo...PELANGI ni..aku suka2...suka2....suka2.....sgt2...sbb tu la kat belog aku ni ada warna-warni mcm PELANGI....hampa tngk kat header aku pun ada PELANGI juga.....
masa yg aku snap ni aku dalam perjalanan nk kerumah mak menakan aku kat Padang Kulim, Kulim. aku dapat brita yg pak menakan aku dah meninggal dunia....sakit JANTUNG.... mak menakan aku cerita sebenarnya dia pun tak tau yg pak menakan aku ni ada sakit jantung...tngk la wei...rupa2 nya pak menakan aku ni.. dia merahsiakan penyakitnya.....ohhh.. tidakkk....yg sebetulnya pak menakan aku pun tak tau kata dia sakit jantung wei......klu dia tau tak kan dia tak mkn ubat btoi dak?mak menakan aku kt sejak kebelakangan ni memang dia ada rasa pedih2 bulu hati...mak menakan aku suh p chek up tak mau...ha tu la....utk hampa semua disini aku nk bgtau kat hampa....klu ada rasa2 sakit2 tu p la chek up...tidak sampai skg pun tak tau la apa penyakit yg kita ada....ada pepatah berkata...baik mencegah DARI mengubati.....hehehe...ada kena mengena ka dgn pepatah ni?dan apa kena mengena PELANGI itu INDAH dgn cerita JANTUNG ni?....tak pa lah aku rangkul semua sekali aku malas nk up N3 byk2 kali2....masa itu emas...jadi aku gunakan masa yg ada ni utk N3 aku arini....heheehehe.....




Moral of the story : Pada yg rasa sakit2...Pedih bulu hati....baik p chek up....

9 ,2788 Yang Dah Komen:

Syed Hilmi Syed Yahya said... [Reply]

betul2...mencegah lgi baik dari mengubati....ape2 pown,,cantik pic pelangi nie...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Syed Hilmi Syed Yahya : terima kasih..

syira aka sepatu hijau said... [Reply]

salam

pelangi memang cantik, tapi syira suka cahaya mentari pagi :D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syira aka sepatu hijau : w'sslm..
cahaya mentari pagi pun cantek juga kan....

zazaw said... [Reply]

zazaw sukaa tengok pelangiiii (:

syariza09 said... [Reply]

masa kecik2 dulu slalu bernagan nk pegang pelangi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@zazaw : kakD pun...

@ syariza09 : ya ka?susah tu nk pegang...hehehehe...

azila said... [Reply]

owh..sgt lawa ciptaanNya..dan blog ni pon sgt cute:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ azila : btoi2...tq ya kerana memuji...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat