Saturday, December 18, 2010

makan mLm●•٠·






wah teliuq kan...saja la aku nk tayang kat korang semua....skali dgn aku hilang la sistem diet aku mlm ni..huhuhuhu....ini semua incek somi la punya pasal ni...











kita org tak mkn apa sgt cuma ada ikan siakap tiga rasa + sayur kailan +cabai belacan + timun = air barli & laici limau...















tngk lincin tinggai tulang skali incek somi ku belasah..hehehehe...














aku tau.. korang mesti nak tau aku mkn kat mana kan...
ha kat sini la aku mkn...kat Pekan Jitra 3..aku memang dah lama tak mkn kat sini..perasan dah hampir setahun...sbb ank aku dah setahun dah...nk ada ank kecik ni payah sikit nk mkn kedai..slalu tapau je...

4 ,2788 Yang Dah Komen:

E.d.Y said... [Reply]

tiba2 rasa lapar..huhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@E.d.Y : hehehehehe....

anakibu said... [Reply]

wahhhh..kembar 3 pun nak gak makan besar...ermmmm tp kena tgu ayah balik dulu......huhuhuhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@anakibu : ok sbr2 nanti ayah blik korang mkn besar ye...nanti jgn lupa plak kat acik ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat