Thursday, December 30, 2010

Happy besday●•٠·






salam semua....
happy besday to my fren.....NAJWA FARHAN....selamat hari tua...hehehehhehe...aku nk up N3 semalam lg...tapi sibuk dok tngk bola....jadi pg ni br la aku buat ye....














ni la kawan aku yg menyambut HARI TUA DIA...muka nampak gojes lg kan....hehehehe...ni dak mak budak anak tiga tau...jgn sapa2 dok nk ejas plak....










ni antara tetamu VVVVIP yg hadir....kawan2 yg lain ada yg dok jauh....yg dekat pun ada yg ada keja....jadi kami lah yg menjayakan majlis ini....kira kami tolong makan beda hampa juga lah....OK....kat bawah ni kami ambik gambar kenangan pada hari tersebut(29.12.2010)...kami pun bukan senang sebenarnya nk jumpa....masing2 sibuk memanjang...jadi bila dah jumpa tu faham2 lah.. nak sembang mcm2..bab gambar ni tok sah dok kira la...sat2 mkn...ambik gambar...sat2 sembang ambik gambar....yg tu ja lah yg tau bila dah jumpa ni....jadi hampa layan ja lah gambar2 dibawah nooo...















untuk kawan ku....
aku ucapkan selamat hari lahir yg ke....semoga hg dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki hendakNYA....semoga apa yg di impikan dapat terlaksana hendaknya....AMIN....tahun depan klu ada rezeki lg ajak la kami lg no....sapa lg yg nk memeriahkan suasana dan menghabis kan duit hg klu tak kami semua....kikikikikiki...

9 ,2788 Yang Dah Komen:

syira aka sepatu hijau said... [Reply]

salam

selamat pagi

sedapnya kek,

selamat ulang tahun untuk kawan akak tu :D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syira aka sepatu hijau : w'sllm..
pagi..dear..
eeemmm..memang sedap pun..

zazaw said... [Reply]

happy beday untuk kawan akak tuu\
hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ zazaw : hehehe...tq bg pihak...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

lain kali ajak anyss sama..bab2 nak perabeh makanan ni memang saya suka kih3...


**akak kena tag, join giveaway.. hadiah dia menarik tau..

fyna said... [Reply]

epy bezday gak kt kwn...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr : ok...

@ fyna : tq bg pihak...hehehehhe..

ahsfantasy24 said... [Reply]

wah...
siap clbrate kt kfc ag..hee

slamat mnyambut ari prtmbahan usia..
^_^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ ahsfantasy24 : hehehehe...tq bg pihak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat