Wednesday, December 22, 2010

OOooo..Mcm ni ya Perangai ko●•٠·

salam semua....
baru aku tahu mcm ni rupanya perangai ank menakan aku sorang ni....*mcm la selama ni aku tak dak perangai buruk kan2..*selama ni knapa la.. ibuLong tak perasan..hehehe...buruk beno perangai ko ni ye HAZIQ... hampa nk tau apa yg buruknya perangai ank menakan aku sorang ni....

 ni ha....hampa tngk...bla dia minum susu dia mesti WAJIB kena GELINTE (main-main) puting nenen dia...hampa tngk...hampa tngk elok2...tak malu betoi la HAZIQ ni....hehehe..000oo..baru aku ingat pasai pa aku tak perasan selama ni...sbb nya masa dia minum susu dia memang dah tak pakai bj sbb tu la.. aku tak perasan..ni pun yg bleh aku perasan...sbb dia selak(angkat) baju....kikikikiki.. aku pun ada jg perangai buruk masa kecik2 dulu...time minum susu jugak la...dulu mak aku kata masa minum susu aku suka simpoi rambut aku....kdg2 sampai kusut rambut aku tu...klu dah kusut tu siap la aku kena beletiaq (bising) dgn mak aku...hampa plak ada ka perangai buruk mcm kami dua beranak ni?cerita2 la sama...bleh kita tau jugak perangai buruk masing2..hehehehe...tu pun klu nk share la kan...

5 ,2788 Yang Dah Komen:

E.d.Y said... [Reply]

anda pemenang GA Terbang Jauh2...saya masih belum terima details anda...anda ada masa sehingga 2.30pm untuk menghantar details seperti diminta dalam entry pengumuman pemenang...lambat hadiah terpaksa diberi pada org lain..tq

Papa Mifz said... [Reply]

haha...lawak la Haziq...biasa budak2 gentel2 hujung bantal ke...dia leh lak gentel nipplenye ...muahaha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@E.d.Y : akak dah antaq detail..sory lambat...

@Papa Mifz : tu la pasal...

cikpia said... [Reply]

ha ha............ mesti ikut perangai ibulong dia..........

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@cikpia : hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat