Wednesday, December 15, 2010

Terima kasih NuR●•٠·

salam semua...
mcm pernah tngk....tapi kat mana ya? korang kenal dgn HEADER tu......
itu la cik adik manis yg membaling memberi award kat aku.....
tak nampak muka pun....nur ni memang pemalu orgnya...korang gi la tngk kat belog la....
mcmana nk ke belog dia? korang klik HEADER kat atas tu pun bleh...
korang klik sini >>>  NuR pun bleh...
mana award yg cik adik manis tu bg?ala korang ni.....korang pun nk tngk jg....
ok2 jap2...tngk loading ni.....
;
;
;
;
taaaraaa....
cantek kan.....akak suka....suka2..suka2....sgt2...
terima kasih ya.. NuR



7 ,2788 Yang Dah Komen:

♥ nur ♥ said... [Reply]

thanks kak.sudi amik award x sebarapa tu.hehe...
sama-sama kak :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@♥ nur ♥ : i loikes roses....hehehe..

raihan said... [Reply]

nur : bagi jer apa2 bunga dekat kak D.. suma dia terima punya.. hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@raihan : ko ni...malu aku..kikikikiki...

♥ nur ♥ said... [Reply]

hehe...nie nur dah tag akak..
join okeh =)

Lelaki Ini said... [Reply]

tahniah2!!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lelaki Ini : tq ya..

@♥ nur ♥ : satgi akak buat ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat