Wednesday, December 8, 2010

eemm..sdpnya roti kopi part 2●•٠·

salam semua....
 sory ye korang menunggu N3 aku...coz aku tak dan nk hapdet...perasan p la kan..entah ada yg baca ada yg tidak...biar lah..janji aku menunaikan tanggungjwb aku pd peminat aku..hehehehe

maklum la...sejak dua menjak ni aku sibuk sgt menghadir kan diri ke  kenduri kawen...biasa la aku kan tetamu VVip...klu tak ada aku tak meriah lo...
apa yg aku membebel ni....
ok2 aku sambung blik bab roti kopi aku ni....
ari tu aku p menziarah maksaudara aku yg br blik dr menunaikan fardu haji...blik tu
 aku singgah lg kat evonsave ni...biasa la tempat persinggahan yg wajib tu...korang nk tau pasal yg wajib tu....

sbb nk bli roti kopi...kat lain pun ada sebenarnya roti kopi ni...tapi tak sedap mcm kat econsave ni....kat econsave ni memang ada UUummPhh!!..la kata org...

kali ni aku berpeluang melihat sendiri roti kopi yg belum masak..yakni yg blum di masukkan kedlm oven..
dan lg tu aku snap...hehehehe...korang penah tngk ke?OOooo tak penah ye....ok2 korang mai la dekat2 sini aku nk tunjuk pada korang...



ha....ini la roti kopi yg belum masak....

lps ja aku snap...mokcik tu pun terus masukan kedlm oven....dgn sepantas kilat...zapppp...

ni ha oven dia...besar kan....korang pun bleh masuk skali....hehehehe...lawak ja....

bla aja dah masak ini la rupanya.....

 sodap ni.....yummy2....

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat