Monday, December 27, 2010

Glamer kah AKU?●•٠·

hahahaha....tajuk sempoi lah sgt...hohoho..ni... aku hairan la...pasai la mat saleh ni nk kenai dgn aku?aku bkn suka n kenai pun kat mamat saleh ni....tiba2 dia antaq stemement ni....hampa nk baca dak?

 klik gambar bg TUMPEMBESARANya...

hai dpt kat incek somi aku mau ja...dia tanya mcm ni...hg besa mkn dak lg kasut size 51/2?kikikikikikiiki
mcm la mat saleh tu paham apa yg incek somi aku tanya kan2....bg aku dia bukan cemburu...tapi tak kt kat dia la.. ni dah masuk org yg ke2 dah send mesej mcm ni kat fb aku...yg dulu tu aku dah delete dah...klu tak.. leh tunjuk kat hampa no....aku bukan perasan baguih...sbb dia antaq mesej mcm 2.. aku dah perasan dah...
ni.. aku cuma nk tunjuk ja kat hampa...mamat saleh ni nk menggatai ja ni bukan apa...pd hampa semua...hati2 tau....

14 ,2788 Yang Dah Komen:

zazaw said... [Reply]

HAHA ..
nak wat kawan tuu kak (:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@zazaw : btoi ka nk buat kwn...mamat saleh ni bukan bleh pecaya...

ALFALORA MOHD MUSTAFA said... [Reply]

hurm~~ sy pn selalu dpt..dr arab2,pastu org apa ntah..nigeria kot..ngarut! jgn lyn..dorg nk tu je kot..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ALFALORA MOHD MUSTAFA : ha tu la pasai..lepa ni nk mengatai ja..

Hairun Azmi said... [Reply]

You glamer lah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miecyber : ya la tu...

nazirulhazwan~ said... [Reply]

fulamak!!smpi ke us da blog ni:P

syariza09 said... [Reply]

hihihi...tergelak pula saya baca n3 ni..dah lama x dengaq bahasa sekampung. Rajin sungguh la mat salleh ni dok godek2 FB, nak pekena org jaa

Salam perkenalan

emak. bukan penari tiang said... [Reply]

hahaha tu diaaaa kak d tak lama lagi scandal mat saleh..aku sgt pasti mat saleh punya saiz kasut lebih besaq dari 5setgh!!! hahahaa!!!!! mampoih!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@nazirulhazwan : bkn blog la cek oii...ni kakD dok cerita pasai fb la...

@syariza09 : wah2 sekampung ya...slm perkenalan..nanti kakD terjah blog hg no...

@LadyRye : hg meqeka....

Ogy said... [Reply]

kat fb g pernah dpt pm dr mat2 timur tgh..ades ckp apa pun tak paham...ntah nak apa ntah...malas layan...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ogy : tu la..awat lepa ni tak dak keja ka ha?lepa tak tau ka yg dok ada ni bini2 org2 blaka..kakD memang tak reply pun...meluat nk layan...

Admin said... [Reply]

hehe..
die mnat kt cik puan la tu kot..

^_^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ahsfantasy24 : ya la tu minat...lepa ni jahat ja..bkn apa...nk permain kita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat