Friday, December 17, 2010

korang bekpes apa?●•٠·

salam semua....
aku rasa mcm nk mkn...?? tempat yg aku nk p mkn ni...kat jln dato' kumbar....kat tmn nuri....sapa yg dok area kedah ni lepa tau la tang mana....
ha korang mesti tertaNYA2 kan aku nk mkn apa?aku memang dah lama tak mkn....?? kat situ dah sebln lebih..sbb tu la hari ni aku p jg tempat tu...tempat tu tak la specel tang mana...gerai dia pun biasa2 aja...dia menega bawa lori pikap ja....pas tu pasang khemah...letak la kerusi meja cikit2...TAPI cikit2 pun 10 meja ada la jg...aku rasa2 mcm korang dah dpt tangkap dah...apa yg aku nk bgtau ni....hehehehe..mcm saspen ja kan....ok2 aku tunjuk tempAT DULU...RAsa2 mcm tau dak?tngk ARAHAN dia.."SILA BERATUR & LAYAN DIRI"
EEMM...specel dak?klu tak beratur & layan diri tak dpt la aku n my hubby mkn....

 



tngk la kita org mkn apa?ROTI CANAI SARDIN SPECEL + KAKI AYAM +MILO'0 AIS sedap  ooooo.....sehingga menjilat ciku jari kat tempat lain tak dak kaki ayam ni...dah byk tempat aku p mkn roti canai...kat sini ja yg ada...yg bestnya..bopa byk kita ambik kaki ayam pun tak pa...herga dia tak kira...dia hanya akan kira roti + air ja..





ni aku nk tunjuk kat korang dekat2 cikit...mai la dkt sini..
ini ROTI CANAI SARDIN SPECEL....mesti hampa teliuq kan...

















ni plak kaki ayam yg MAVELES tu.....
sedap ooooo....

2 ,2788 Yang Dah Komen:

Bayu Kenangan said... [Reply]

hari ni makan nasi lemak je...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Bayu Kenangan : nasi lemak pun sedap jg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat