Monday, December 27, 2010

Sambungannya geDering Utaqa yg sempoi●•٠·

salam semua...
ni sambungan cerita blik...mana yg tak baca cerita kemarin hampa klik SINI ha..dah baca ka?ok aku sambung trus la no cerita kat jublimas ni...sampai ja sana semua melahak (lapar) nasib la ada pakcik jual ayaq kat sana klu dak...pakai telan ayaq liuq la.... 


 ini sessi "ice breaking" btoi ka dak ni aku kt pun tak tau la...aku ni bukannya pandai sgt nk ckp2 BI ni..hohoho..abaikan budak yg berlari kat blakang tu..dia mesti nak glemer jg..tu yg buat2 dok blakang tu...aku pun tak kenai budak mana...kikikikikiki....



 ni sanggup berpanas sbb kwn2 punya pasai....hai..yg org lain semua dok khusyuk dgr lepa dok pekenai diri...Eman hg dan lg no tngk kamera....nasib hg macho...
klu hampa nk berkenalan dgn lepa2 semua hampa klik pihak Penganjur punya Cheqita dia tau semua la..sbb kat dia la kami menyerah diri melaporkan diri..


aku seronok sungguh dapat jumpa hampa semua....hampa semua gojes la....sempoi habis...TAPI dlm semua2 tu aku sorang la paling tua n dah kawen...lepa semua muda2 belaka.. n single mingle lg....oooppss...hg jgn dok perasan rai...hg dah tak single mingle dah na....kikikikiki... aku pun tak perasan la.. bopa org yg p...tapi klu hampa nk tngk bopa ramai yg menghadirkan diri hampa tngk pict yg kat bwah ni no.....

pict ni hat boi2 yg macho2...
termasuk la dgn aku punya incek somi.....

ni plak gel2 yg cun melecun....








ini ole2 dari Me'ow sebut btoi2 bukan meeoow na...& dari tomato kering hampa ni memang baguih la...kakD jg tak dan nk bg apa2 kat hampa berdua...lain kali kita jumpa lg na...tak pa nanti kita jumpa kakD bg spesel punya lah....tu pun klu ada jodoh lg la kan....













taufiq hg memang BERTUAH la....dr jauh hg mai tup2 dpt plak hadiah yg bertuah ni....kan2...apa2 pun kakD nk ucapkan TAHNIAH...








akhir skali...kakD nk bgtau kat hampa...hampa....hampa...semua seronok woi buat gedering ni....nanti kita buat lg no....

akan kakD abadikan gambar hampa semua dlm frem yg kakD tempah KHAS tempah khas ka?kikikikiki 
buat hampa semua.....
klu di panjangkan jodoh kita jumpa lg no.....
terima kasih juga pada hampa semua kerana menjayakanya dgn cemerlang....

6 ,2788 Yang Dah Komen:

Izyanti said... [Reply]

insyaAllah.. Nanti jumpak lagi ye kak D. :D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Izyanti :ok2...

kakchik@ella said... [Reply]

wah .. cheq jeleszz sbb cheq tak dak kt dlm n3 tu. hihi ..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kakchik@ella : tak pa..relex2 nanti kita jumpa ramai2 kita jemput org kolompo skali...tu pun entah bila la kan....hehehehe...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

terima kasih pada Kak D dan abg Zul juga tau..

sudi sertai gathering ni hehehe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr : sama2 kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat