Tuesday, April 3, 2012

BILA MAHU BAIKI?

Assalamualaikum...

nak baiki apa?baiki trafik light kat simpang 3 jalan suka menanti tu la...dah hampir seminggu dah benda tu rosak...tak dak sapa-sapa repot ka ha?kalau aku nak repot...mcmana cara dia ye...sapa-sapa yang tau..bgtau sat cara-cara dia...

tapi... tak kan tak dak sapa repot kot no...laluan tu sekarang dah semakin sibuk oooo....

yang sebenarnya aku takut la bila mana nak lalu kot situ... kita ni berhati-hati pun kalau benda nak jadi..jadi juga... perangai orang ni tak sama.. ada yang suka bawa kereta laju-laju walapun trafik light tu rosak... konon nak bagi dia jalan dulu... kalau ya pun nak cepat...bawa la kereta slow-slow...tak boleh ka? semua orang sibuk nak p kerja...ingat hang sorang ja ka?


p/s : aku bukan apa....aku kan prihatin...sebelum apa-apa terjadi baik kita baiki cepat-cepat...ka nak tunggu nyawa melayang dulu baru pihak berkenaan nak baiki...

  
gambar cekau kat pokcik gugel ya...




3 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

kena ader accident teruk baru theyols p repair kakD oiii

syariza09 said... [Reply]

x dak traffic light mmg susah..pakat berebut nk p dulu

noor said... [Reply]

btl..klau rosak nor mula gelabah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat