Thursday, April 5, 2012

DECO-DECO

Assalamualaikum....

deco-deko la sangat kan...rumah tokwanku dah 90% hampir siap...tinggai nak cat ja lagi...nanti kan kemunculan perubahannya...terima kasih ku ucapkan pada sepupuku kerana menyapot utk membuat rumah...sayang abgyob ketat-ketat...sofa tak mau sponser sekali ka?hehehehhehe....

rasa-rasanya petang ni boleh la siap kot nak cat rumah ye cik abg.....encik su0mi bahagian dia cat dan angkut tanah...aku keja nak deco-deco ja...ala aku bukan pandai sgt pun...byk berkongsi idea dgn kwn2 la...

bunga hiasan ni nak letak sebelah tv 

bila semua dah siap sepenuhnya akan aku publish kan pada hampa semua ye....tunggguuuuu.....



6 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

rajinnyer deco2
ai terus beli yang dah siap hahaha
dasar pemalas khen

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

pandai akak buat.... kalo GK langsung xreti la nk buat benda2 alah ni

hehe

kakcik said... [Reply]

Dinding rumah kakcik juga perlu dicat, tapi entah bila akan terlaksana...

Asmara said... [Reply]

tak sabar nk tengok hasil nih. :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... [Reply]

bergotong-royong cantekkan umah tok wan yaa..bertuah tok wan dpt cucu mcm ni :)

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

kalau dah tgn deco tu ttp menjadi..cantik bunga tu.. x sabau nk tgh hasilnya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat