Monday, April 30, 2012

PUTING TETEK'S

Assalamualaikum semua...

hampa sihat-sihat belaka kah?aku Alhamdulillah...sihat wallepatliat...

wah tajuk tak hagak-hagak kan....saja la bunyi bagi lucah sikit...aku nak tunjuk puting tetek's haziq ni...hampa ingat dak peel dia yang bila dia minum susu mesti dia gelinte(gentel) puting tetek's dia....kalau tak ingat nahhh klik link ni -----> ooooo mcm ni ya perangai ko untuk mengimbau kembali cerita itu...

dah baca? haaa... mai kita saksikan plak bentuk puting tetek's dia...

alamak silap upload...malas nak delete...

jom...jom kita zoooomeeesss....

haaa tu diaaaa....sampai jadi mcm tu...ni yang sebelah kanan....bentuk ini terhasil setelah 4 tahun ye adik-adik...

yang sebelah kiri mentain ja kan...huhuhuhuhu...sebab yang sebelah ni dia tak usik langsung...


entah sampai bila la nak tinggal peel dia ni...kalau tak tinggal semakin membesar la puting tetek's haziq ni....

1 ,2788 Yang Dah Komen:

♥ Cmª shIemª ♥ said... [Reply]

adoila...haziq2..mcm2 peelnye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat