Monday, January 16, 2012

INI BUDAK YG KEMARUK ITU PUTING●•٠·

Assalamualaikum...

pejam celik...pejam celik..baru 4 hari utk proses budak farah ni meninggalkan putingnya...sian plak aku tngk mcm tak keruan ja dia tu...lepas ja minum susu...mai bisik kat aku...

ibu..ibu..puting kakak mana?(aku nak taip cara telo dia tak qeti la...)

aku balas balik... bukan ka kakak dah buang puting tu kat luar kereta masa abah bawa kereta....

pastu dia pun ooooo...pastu lupa... tanya plak....soklan yg sama seperti diatas....hehehehe..

ni aku snap gambo budak yg kemaruk puting tu...

diganti dgn isap ibu jari...

gambar ada sikit bler ye adik2 sbb guna hp cap ayam ja...

TAPI tang nak ambik gambar tetap juga menten ooo...walau pun tengah isap jari...

12 ,2788 Yang Dah Komen:

~izan~ said... [Reply]

Comel betul si kecik tu,minat tang rambut tu.

Bagus dah stop puting,arissa ari tu dh stop pstu balik smula hehe.

Hisap jari tp tetap maintain cun bila nk brgmbr hiks!

~izan~ said... [Reply]

Comel betul si kecik tu,minat tang rambut tu.

Bagus dah stop puting,arissa ari tu dh stop pstu balik smula hehe.

Hisap jari tp tetap maintain cun bila nk brgmbr hiks!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

ganti puting ngan jari ek
terbaekkkk ngeee

Munnafendy said... [Reply]

jaga2...rosak gigi tu karang =)

diana said... [Reply]

KECUT LA JARI KALAU MACAM NI..HEHEHE

ajumohit said... [Reply]

Ala ciannya x dpt puting jari pon jadi ye

ieda said... [Reply]

nie bukan suke puting nie ..
nie nak beradik nieee ;)

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said... [Reply]

alololo..ciannya dia..ilham dulu pun masa brntikan putingnya mcmnih jugaklah, isap jari, dan sampai skrg still isap jari..puting leh la stopkan, jari xtau dah mak nak wat mcmne...

tp mmg kesiankan tgk anak bila dia mcm kemaruk..sedih rasanya...

ainnoraini said... [Reply]

heppp babab tangan dia tau suka icap jari tuu..hihihi unty gurau jer..

nak pinjam rambut bole..

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

wahh...farah berjaya ka hidup tanpa puting??

baguih na.

anak2 cma xberjaya lagi...huhuuh

sissyira said... [Reply]

salam...


awal2 kak biasalah...dah lama2 nanti dia lak yang geli tekok bila kita sua puting tu kat dia.hehe

Asmara said... [Reply]

takmo puting atau hisap jari, org kata nnti gigi mancung. hihi.. muka dah cantik dah tu. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat