Thursday, January 19, 2012

LAPAQ●•٠·

Huihs...tiba-tiba lidah aku ni lapaq buah ni plak...

haaa..kan sekali dgn hampa pun pecah lioq kaaann...

eceh-eceh bajet aku ni mcm ank mat saleh plak dok nak mkn buah setoberi bagai kan...tapi kan...tapi kan...aku bukan nak makan buah ni saja-saja..aku nk cicah dgn cokelet mcm dlm entry ni <---cer hampa klik..

adakah malam ni boleh p makan kat sana ha?angin sepoi-sepoi bahasa...bestnya...


p/s : abggg...jom kita p...boleh makan ikan bakar sama kan....hari ni kan abg dpt itu punya gaji loo...bila lg mau belanja bini kan....hehehehhe...

9 ,2788 Yang Dah Komen:

suri solehah said... [Reply]

kat kolo?apanama gerai tu..nanti kalau pergi boleh akak tumpang rasa

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

wah..nk mkn stroberi celop coklat ye..
jom2...
sedap tu...

Hanis MY said... [Reply]

Fuiyyo pekena ikan bakaq mmg syiookk...

~ yus ~ said... [Reply]

strawberi mkn dgn coklat mmg sedap D...:)

~izan~ said... [Reply]

masam2 cicah coklat,mmg terbaek!

Adlina Husaini said... [Reply]

wahhh kak D, ala ala CT nurhalijaaa la pulak makan strobeghi celup ceklat!! hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said... [Reply]

tetiba je teringat cmreon highland...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said... [Reply]

nak entry baru please

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

adik mkn camtu je tak cicah coklat.ada 2 bekas dlm esbok tu hubby br beli semalam. wahh br teringat nak mam bila tgk entri ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat