Wednesday, January 18, 2012

KEMPUNAN●•٠·

Assalamualaikum...

Sebenarnya Pisang Tanduk yg aku tayang tadi tu...aku belum sempat makan lo...sbb ada yg tolong abiskannya..walaupun dia tau kata aku belum lg memakannya...

Sampai hati tau...sian kat aku..aku kempunan pisang tanduk...ada sapa2 nak tlg belikan utk aku?...aku nak buat cucur pisang panas2 ni...mkn belah ptg2 apa nak dikata...Perghhhh...

kat sini susah sikit nak mencari pisang tanduk tu..ni pun ofismet a.k.a besfren aku yg tlg belikan...huhuhuhu..nasib aku dan juga ambik gambar pisang tu..boleh juga tahan2 liuq kan...

5 ,2788 Yang Dah Komen:

ainnoraini said... [Reply]

smlm baru makan pisang tanduk ni..beli kat gerai goreng pisang..mkn masa masih panas2 sedap tuu...

syariza09 said... [Reply]

alahai...ni dh kira kempunan ni..batu belah batu bertangkup.......

qemaishak said... [Reply]

Kajang banyak ni kak, jauh la plak huhu

sahromnasrudin said... [Reply]

pisang tanduk??? lama dah tak merasa disini huhuhuhuh

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

pisang tanduk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat