Tuesday, January 31, 2012

LAJU BUAI KU LAJU●•٠·

Aku nak kawen dgn anak raja....aaaa....boleh ka menyanyi mcm tu...saja2 la tu.. nak menyanyi nak hiburkan hati...ni anak dara aku sorang ni..dok kalut suruh aku bawa dia p main buai...maklum la..ibu dia spesis segan nak bawa anak p main kat taman mainan...walau pun dekat ja dari rumah aku...pikiaq2 jauh juga nak berjalan kaki nak p taman rekriasi tu...rugi lemak ooo...nak naik kereta rugi minyak...

jadi untuk senangkan kerja aku nak bawa anak p main petang2(pada hari jumaat sabtu)...apa kata aku suruh abah dia mengkretipkan diri untuk membuat sebuah buaian untuk anak kesayangan dia...bila aku suruh ja..dan2 dia pun berkata..."abang ni memang dah lama nak buat untuk dia..cuma nya masa tu tak dan..."ok kalau macam tu apa kata hari ini abang meng "dan" kan masa untuk membuat buaian kat dia...boleh macam tu?kikiki...

oleh kerana aku memaksa abah dia...maka terjadi dan terhasil buaian ini...

muka dengan penuh ceria boleh naik buai....

macam2 fesyen gaya dia buat...mulut tu jadi macam tu sebab ada nasi...punya syok nak makan nasi pun atas buai....

tu dengan mulut penuh nasi pun dan lagi nak bercakap....hai farah..farah...

lepas ni selamat la lemak aku kan...dok ja kat pangking belakang dia tu sambil nengok farah naik buai....ada sapa2 nak buat tempahan(buat buai) dak aku baru nak ambik2 oder ni...hehehehhe...

p/s : cerita ni hat hari jumaat lepas looo...sory harini baru nak up kan...

12 ,2788 Yang Dah Komen:

~izan~ said... [Reply]

takpe kak citer bila pun hehe.. awal jugak tu jumaat citer ari ni publish,izan tahun lps punya citer pun ada lg hehe..

bestnya pndai buat buai sendiri..tersenyum riang si kecik =)

ahsfantasy24 said... [Reply]

cantiknya buai dia,
hehe rambut lagi cantik, cute! :)

Hanis MY said... [Reply]

tomeynya farah naik buai, auntie nk nek jugak boleh tak? hehe tak malu betul...

ieda said... [Reply]

bukan main suke buai2 tuu .. sambil2 makan nasi .. ;)

akak selalu je , kisah dah sebulan masih masuk entry ekke

gadisBunga said... [Reply]

lepas farah, bagi auntie naik pulak eh? :D

iizla said... [Reply]

kalau pasni anak dara tu mintak nak naik gelongsor pulak, camane tu abah??

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@iizla : rasa2nya mcm dia tak mintak kot...sbb dia lebih suka naik buai...

So Shy Lady said... [Reply]

ekeke... t.pyh lap rmh makcik d. dh bersih dh tngok ... rmh makcik ssl jugak yg stil pnuh habuk bsawang sgala haha!

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

tu dia..cik farah.sampai senget2 mulut dia.. utung boleh buat buai DIY

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

tu dia..samapi senget2 men buat..untung la farah pak dia DIY sendiri buai..
:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

kakD..adik nak satu buaian tu blh?teringin nak kawen ngan anak raja walau dlm mimpi sekali pun..haha

Myra Jay said... [Reply]

Kreatip!! pandai buat buaian seniri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat