Sunday, January 8, 2012

SELAMAT MENABUNG●•٠·

Assalamualaikum semua...
Alkisahnya bermula...berazam tahun ni...aku nak menabung..sblm ni dok menabung juga tapi tabungan utk aku nak p berjalan2 makan2 angin ni aku tak pernah lagi la nak buat....

maka dgn ini pada tahun baru ini aku berhasrat aku akan guna duit tabungan ini utk aku membawa keluarga aku makan2 angin p berjalan2 dgn duit yang bakal aku menabung ini....sari berapa hengget ikut suka hati mak bapak aku..kalau aku rasa arini ada duit lebih 10hengget aku buh...kalau ada 2hengget pada keesokan harinya aku buh..yang penting tiap2 hari WAJIB mesti boh punya lah...

hampa nak tngk dak tabung aku tu....hehehehhe...bukan apa yg aku gelak dulu satgi kompom hampa tngk pun hampa gelak punya....

ini belum di make overkan lg....

sila saksikan setelah di make overkan la sangattt...

ok dak?ok dak?

ni baru bersemangat nak menabung kan...jom kita zoomeeess..lobang yg nak masukkan duit tu...

ha tu diaaa...kalau mcm ni la hasilnya bapa duit pun boleh masuk juga ni....hehehehhe...

lepas ni dgn incik su0mi aku sekali WAJIB kena boh duit dlm tabung ni...jgn dok banyak soal plak...nak p berjalan dak?kalau nak p kena boh juga duit anda dlm ni no...tak terkecuali pun...tabung ni aku tinggal kat ofis supaya hari2 aku tak lupa utk menabung....moga2 dapat la aku p berjalan2 dgn senang hati...sbbnya duit ni kira aku taruh asing dah..dimanakah destinasi aku nak bercuti?tungguuuu....

4 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

hobi yg baguih
weols dh start lama dah ngeee

Puan Simply Syeeda said... [Reply]

selamat menabung kak D!

ieda said... [Reply]

bagus menabung nie .. bukan utk budak kecik je ..;)

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

wh...kreatip!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat