Saturday, October 30, 2010

Setobery celop Coklat ●•٠·

hai punya la payah....dari semlm baru arini boleh publish....mlm jumaat lalu aku gi mkn dgn family aku kat kola perlis..masa nk paking keta aku ternampak 1 b0oth yg menjual Setobery celop Coklat...eemmm...bunyi mcm sedaP kan...memang sedap pun...ini la makanan feberet Dato'ct yg penyanyi 2 la.....tapi kan...aku tak suka 1 ja...memang nama gerai dia Setobery celop Coklat yg tak bestnya....setobery tu dia campur dgn anggur....mungkin dia nk dapat untung cepat kot....ni aku nk tunjuk kat korang dari mula sampai siap Setobery celop coklat.....

setobery + anggur *tapi gambar anggur kecik ja kat atas 2*
ha hat ni dah ready untuk di celop...*korang nampakkan..dia campur dgn anggur*

hat ni mesin yg dok celop 2 la....
 satu cucuk RM1.50 beli 5cucuk free 1 cucuk...

tara....dah siap....skg bleh mkn le....

3 ,2788 Yang Dah Komen:

Siti Mashitah Saidin said... [Reply]

sedapnya.. free bole?

nuraihan said... [Reply]

aku dah pernah rasa cokelat strawberry ni.. sedap gak.. masam2 buah ditambah manis2 coklat... sweet... tp x leh amal slalu... hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

@ siti : bleh aja..nanti kita p mkn ye..
@nuraihan : pasal lak xleh amal slalu...kan coklet leh bg kita kurus...kikikiki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat