Sunday, October 3, 2010

Nak merajuk ka Nak MARAH?

HurMm...macamana aku nak stat cerita ni ye....klu aku cerita korang jgn la gelak plak ye... kdg2 ada setengah korang2 ingat benda ni biasa2 aja tapi bg aku memang terasa hati sgt2...semalam kan... my hubby aku ada keluar jumpa kawan dia..pas 2 aku ada la pesan kat dia suruh belikan aku seperti gambar di bawah....


dan satu lagi.....



pas 2 aku tunggu punya tunggu sampai aku pun tertidur....bila saja dalam aku tidur 2....tiba2 aku terjaga...masa 2 dah pukul 12 lbh dah kot...aku tngk my hubby dah blik tapi dia xcakap apa pun...aku hairan la juga...kenapa dia tak ckp apa2 pun...lantas dgn terasa hati aku pun bertanya..."abg beli dak apa yg syg pesan?" dia dengan selambenya trus berkata "dak pun"sampainya hati abg*dalam hati aku berkata*aku pun tanpa membuang masa aku terus tidur dan berdiamkan diri sampai ke hari ni..rasa merajuk pun ada...marah pun ada....klu korang la kan apa yg korang akan buat?

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat