Monday, October 4, 2010

nilai blog aku ●•٠·

korang...aku nak kasi tau pada korang semua...

sebenarnya aku memang tak pernah menjangka yg "value blog" aku jumlah....

sebanyak tersebut...

sbb apa yang aku tak menyangka...

sbbnya aku ni baru sgt2 dgn dunia ber"blog" ni...

klu tak silap aku baru ja sebulan lebih...

korang nak tahu tak valuenya...

jeng2....jeng2....ini lah dia....tamtaram.....

ala banyak 2 ja ke?*aku hingat kan berjuta2 yang 2 pun nk tayang....*

korang mesti kata mcm 2 kan kat aku......tapi yg pasti aku memang la rasa syok sorang2...biaq la apa yg korang nk katakan.....tak pa.. aku terima ja..

6 ,2788 Yang Dah Komen:

Yati Ali said... [Reply]

salam ziarah...
tx kisahlah berapa pun nilainyer, yg penting kepuasan...mahal tu....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@yati tq ye.. btoi 2..kepuasan yg memang terasa...
berbaloi2...

Gadis Kampung said... [Reply]

ok la kak die banyak tue...tue dah kira hebat baru sebulan buat blog dapat banyak tue...kak die shida dah buat tutorial cut and paste web untuk kak die nanti tengok ye...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

tq shida...sayang shida..akak dah tngk...

Aisyah Fiera :3 said... [Reply]

mahal tu kak...
duet dolar tu.,..
hehehe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Aisyah humaira : hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat