Sunday, October 31, 2010

06.11.2010 ●•٠·

tak sabar rasanya nk menunggu tarikh ni.....korang jgn fikir yg bukan2 lak...aku dah kawen la...ank pun dah ada..eniveseri pun bkn la...dah lps dah....besday aku?bukan2....agak2 korang knapa la aku tak sabar rasanya nk tunggu tarikh tersebut??...kikikikiki.....aku bg kelu kat korang....korang tngk gambar di bawah ye.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ha....btoi2....kita orang nk wat reunion......pandai la korang teka ye.....ekceli prezen ni semua org wajib kena bawa.. prezen ni pula presiden kita orang sajes herga dlm senggit sembilan ja...tapi aku tak bli la herga senggit sembilan punya...mahal 2 aku bli...pada sesiapa kwn2 ku yg mendapat prezen aku..dia akan ingat sampai bla2..sbb bila aja diaorang nk buka diaorang kena telipon aku..benda ni memang menarik lah...kita tngk siapa la yg akan dpt prezen aku ni..walaupun herga PERSAHABATAN bukan boleh di jual beli....*kata2 ini dari seorang kawan aku*.tapi.. erti dan nilai PERSAHABATAN lebih bermakna dari prezenkan..... sama2 lah kita menjaganya...... aku memang teruja sgt2 nk berjumpa dgn kwn2 ni....xsbr rasanya.....kwn yg dari jauh...dekat....semua insyaallah nk datang.....korang tunggu aku tau.....

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat