Thursday, October 7, 2010

OOooo..Maher Zain ●•٠·

aku mula meminati maher zain ni pada bulan april 2010..al-kisahnya pada bulan april ada seorang adik 2..nama dia Shahidan..dia tunjuk pada aku blog dia..masa 2 aku pun tak brapa tau lg bab2 blog ni...dia tunjuk aku pun tngk la...pas 2 aku amati lagu dalam blog dia....rasa sedap sgt di dgr...aku berkata"shahidan ni lagu sapa?"dia pun menjwb"oo..maher zain"sedap sungguh aku mendengarnya....korang kenal tak maher zain ni?aku pun br ja kenal dia..tak sampai setahun pun lg...

korang ni la maher zain...*korang pun dah kenal kan..*
 hensem tak?
ini 
"BIODATA DIA"
Name: Maher Zain
Age: 29 years old
Nationality: Swedish (of Lebanese origin)
Education: BA in Aeronautical Engineering
Previous Job: Music Producer
Worked with in the past: RedOne: Akon, Lady Gaga, etc
Album Name: Thank You Allah
Number of Tracks: 13
Release Date: 1st of November 2009

kat fb dia ada bgtau yg sekarang dia ada kat malaysia...
sidang media
kat konti IKIM
klu korang nk tahu kisah dia lagi mendalam korang klik disini 
ini lagu yg paling2 aku suka dengar...


lagu ini


dan yang ini juga....


klu korang dengar lagu dia memang boleh membuatkan kita rasa tenang sangat...
klu korang tak caya korang cuba la dengar....

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat