Thursday, October 14, 2010

eemm..sdpnya roti kopi●•٠·

ceh2 entri mcm rancangan masakan plak kan...*jgn betulkan siaran anda..sememangnya ini bkn rancangan masakan..*mula2 aku minta maaf dulu pada yg menunggu entri terbaru aku...*perasan plak aku ni.. mcm ada orang tunggu..*ha tak ada ke?eemm..xpa lah...malu la plak....kikikiiki...

harini aku lambat buat entri sbb ada perkara yg tak dapat aku elakkan...aku baru kehilangan abg ipar yg terbaik yang pernah aku kenal....blik saja pada aku menziarah...aku singgah sebentar di pasaraya yg bernama ECONSAVE di Sg.Petani, memang save sungguh brg2 kat sana....murah bangat..ok aku nk pendekkan cerita..aku bkn nk cerita brg2 kat ECONSAVE 2..tapi.. kat dalam ECONSAVE 2 ada la.. lot2 kedai2 yang bermacam2 mereka jual.. tudung, bj2, jam tangan, pakaian baby, dan..roti...entri aku ni...nk cerita pasal ni la...*yg aku p melalut 2 apa sal?*ok2..korang pernah mkn roti kopi x?apa...tak faham? maksud aku roti berperisa kopi....ooo..apa2 tak pernah... ye....ha..mai sini aku nk kasi tau....rupanya memang tak cantik...tapi rasanya me..mang sedap....korang nk tengok ye rupa roti 2...
ha.. ini dia....

ha roti ni memang sedap....bla kita mkn panas2 kulit dia rangup sangat...apa intinya?...ish2..korang ni....intinya pun nak tau jg..ha..intinya cuma sedikit planta aja...tak ada apa pun..korang tak caya....

ok2 aku tunjuk...

ha kan aku dah ckp...kosong korang tak caya....eemm...mana sedap tak ada inti...korang jgn cakap mcm 2 korang rasa dulu baru tau ada UumMph! korang nak tau dak bopa regenya...hehehehe...murah ja...sebiji RM1.60sen APA..MURAHNYE...(versi upin ipin) ha murahkan....ok2 korang nk rasa juga...korang p la cari sendiri...kat ECONSAVE di Sg.Petani  ewah2 promot plak dah..  aku bukan promot...dah korang tanya kat mana aku beli kan...jd aku jwb la...

3 ,2788 Yang Dah Komen:

Mila said... [Reply]

Macam Papa Roti/ Roti Boy ... Sedap.....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@mila memang sedap...

nuraihan said... [Reply]

ECONSAVE tu area SP belah2 mana wei??... kat situ jer ka ada roti kopi.. kat tempat len x der ker??.. area a/s ni pun x der ker... huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat