Wednesday, October 13, 2010

Ada peminat rupanya ●•٠·

petang kemarin...semasa aku nk siapkan kerja2 aku tiba2 ada bunyi "plup"bunyi 2 macam pernah aku dengar..kat mana ya...ooo000...rupa2nya kat fb aku la....aku pun tngk la sapa yg nak chat dengan aku ni...eemm...ini la orang yang nk chat dengan aku....yg ditanda bulat....


nak tengak apa yang dia chat dengan aku....

baca la sendiri ye..klik pict untuk besarkan klu tak nampak ambik kanta....kikikikiki....



dia.... salah seorang yg menjadi followers blog aku jg...
ini memberi semangat untuk aku terus berblog.... terima kasih pada yg menjadi followers, intai2, yang komen blog aku..dan sewaktu dgnnya lah...

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat