Tuesday, October 5, 2010

penat aku tngk org SAKIT PENAT●•٠·

petang kemarin my hubby ajak aku p tngk kwn dia sakit...



pada mulanya aku ingat dia sakit kat umah...rupa2 nya kat hospital la...kami pun memecut dgn lajunya menuju ke hospital..knapa yg kalut2 sbb jam d tangan sudah menunjukan koi 6ptg...nanti takut waktu melawat akan habis..setelah kami sampai ke wad yg di beritahu...aku melihat kawan my hubby 2 yg dah berumur cikit dari my hubby kami semua panggil dia "pakdin"bla saja aku melihat pakdin aku terus tekejut...ya Allah kesiannya kat dia..begini rupanya orang sakit penat ni...aku br 1st time tngk.....memang la sapa2 yg tngk dia mesti terasa mcm nk kongsi ja kesakitan yg di tanggung...berat mata memandang berat lagi bahu yg memikulnya...walaupun bantuan alat penafasan dah di berikan..


dan alat ini juga digunakan...



keadaan dia masih mcm 2 jg..pas 2 dlm keadaan pakdin penat2 aku mendengar dia berkata "panggil la doktor ka sister ka xtahan dah ni sakit sgt2" anknya tanpa membuang masa trus memangil doktor untuk melihat keadaan ayahnya...bla doktor memeriksa dia doktor memberitahu kena ambik darah dia untuk di hantar ke Lab masa ambil darah aku tngk darah dia hitam n pekat sgt2.., pas 2 lepa ambik lg darah..sehingga 3x br nampak darah dia ok la cikit..*semasa tengah ambil darah dia aku lihat pakdin mcm menahan kesakitan yg teramat2 sgt...*bla semua dah selesai..doktor ada bertanya pd pakdin "mcmana pakcik ada ok cikit x?"pakdin menjwb "dengan keadaan lemah2 mengangguk2kan kepala ja.."kdg2 orang sakit ni memerlukan perhatian sgt...*pada yg bergelar doktor & juga juru2rawat harap anda bersabar ye melayan pesakit anda...layanan anda yg baik membuat pesakit menjadi semakin sihat* ok sekarang waktu melawat dah hampir2 nk habis..tapi kami dengan berat hati untuk meninggalkannya...ingat klu petang ni masih ada ruang aku n my hubby akan p melawat dia lg...aku berharap agar2 pakdin cepat2 sembuh.....

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat