Wednesday, October 13, 2010

OOooo..Nokia C3-00 ●•٠·

adus...pening aku memikirkannya....dari semalam sampai hari ini..nak beli ke tak...nak bli ke tak....klu nk bli tngk duit kat beg duit mcm tak cukup...tngk duit dalam bank.. tolak2 duit orang lain ada la cikit duit aku.. tapi ada nk cukup untuk bli Nokia C3-00 nk bli Blackberry Bold 9000 mak aii.. mahal sangat...*klu hutang bleh..*klu tngk Nokia C3-00 lebih kurang ukurannya mcm Blackberry Bold 9000 *ja..kan2*...jadi...mcm nak bli lah...korang nk tngk tak Nokia C3-00 yang aku berkenan 2...
 
jeng2...jeng2....tamtaram........

klu korang nak tahu lebih mendalam lagi pasal Nokia C3-00 korang klik sini

2 ,2788 Yang Dah Komen:

Cik Eka said... [Reply]

henpon eka ni kak..hehehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Cik Eka : klu mcm 2 sama lah kita ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat