Thursday, September 15, 2011

APA ADA DISEBALIK ITU?●•٠·

Assalamualaikum....

kemarin(semalam) aku ada la buat ENTRY NI sebenarnya tak dak apa pun disebalik tudung itu...cumanya aku nak bgtau kat hampa.... sekarang memang dah susah payah nak cari tudung salji mcm tu...

aku memang dah lama mencari tudung salji yg unik mcm tu...zaman2 tok2 aku senang ja mencarinya...tapi skg memang dah susah dah...tu pun aku jumpa kat bazar ramadan kat stadium...lepas ja jumpa tu aku belum rembat lagi...cuma p riki harga dulu...(RM 33.00)

hari last posa baru aku beli pastu aku tawar la habis habisan...cuma dpt kurang 3 hengget saja...tak pa lah...janji boleh tawar...aku minta 25 hengget pun dia tak bg oooo...TAPI bila aku fikir2 balik kalau kita nak buat bukannya kita qeti pun...30 hengget pun aku rembat juga lah...

21 ,2788 Yang Dah Komen:

misya said... [Reply]

ingatkan ada makanan.

NM02 said... [Reply]

ooo.... igtkan ada menu menarik kat dalam tu

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

ai x pernah beli tudung salji pow uwaaaaaaa

ct N honey said... [Reply]

sekarang ni orang gunakan utk buat hiasan aje,sbb tu mahal...

Myra Jay said... [Reply]

Betul tu kak, susah dah nak jumpa sekarang nie..

ajumohit said... [Reply]

Mmg susah nk jumpe tudung saji mcm tu kan, mmg sesuai tmptnya di meja yg kemas itu ;)

mamaNoriz said... [Reply]

betul3x...

mmg susah nak jumpa tudung saji cam tu lagi...

kami pun jenuh cari tak jumpa...huhu

tapi mahal ek hrga dia..

dwaty said... [Reply]

kat sabah ada jual lagi kot ....

Aku Ibu Muda said... [Reply]

kakdi...

tudung salji ke

tudung saji?

hihiiiiii

Ijah EmoTemo said... [Reply]

ngee harga dia mmg mahal jgk khen! hihi. tp klu dh minat mmg beli je. haha

Asrul "iLham" Sany said... [Reply]

klasik sgt... :D

qemaishak said... [Reply]

Mahal kan..jarang org guna biasa bt hiasan kat dinding je.

syariza09 said... [Reply]

leh tahan juga rega tu...ai pakai tudung salji plastik jaa, tu pon jarang-jarangggg

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Aku Ibu Muda : ko sorang ja yg tegur kakD ye...tudung saji looo...hehehehe..

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

hehe...mmg mahal pun kak d...

Papa Mifz said... [Reply]

tudung saji antik nih kak....hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

adoi...30 hengget ke kakD?

Ujie said... [Reply]

a'ah la..mula2 baca dah pelik..tdg salji...?
hehe..

ieda said... [Reply]

aah tudung saji nie memang payah nak buat dik .. kira mahal tuu ok dah :)

Liza Razak said... [Reply]

saya suka tudung saji style lama2 ni...susah nak jumpa.selalu jmp yang plastik je

aizamia3 said... [Reply]

wahhh... ai sudah rambang mata.. bukak itu berkenan itu.. bukak blog ini berkenan ni.. hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat