Monday, September 5, 2011

TEH BUNGA●•٠·

Assalamualaikum semua....

bermula dgn berbuka puasa pada hari kamis bersamaan 25hb(25 ramadan) hari tu hari last day aku keja...aku sebenarnya memang dah pelan nak p beli dgn ofis met a.k.a besfren aku.. kami nak p beli ayaq teh bunga yg selalunya dan sememangnya org akan beratur memanjang utk membeli ayaq teh bunga tu....

kami memang tertanya2 apa keistimewaan teh bunga tersebut...sehinggakan setiap kali kami ke bazar kat stadium mestinya org beratur saja....ceritanya pukul 3 ptg pun dah ada yg tunggu walaupun mereka belum lg stat berniaga...

Tiba2..incek su0mi aku pelan nak berbuka puasa kat rumah mak aku...pastu dia ckp nak mai ambik aku...(DIA DAH BELI SEMUANYA..)aku punya la frusss menonggeng...sbb tak dpt beli ayaq teh bunga tersebut...KESIAN AKU....

hari tu memang jalan raya pun sesak juga la kan...TIBA2....aku mendapat col dari besfren aku...dia kata dia dah pun beli ayaq teh bunga tu....bgtau ja skg kat mana dia nak mai antaq kat aku....itu lah dinamakan rezeki....sanggup dia beratur sorang2 walaupun aku tak menemaninya....terima kasih ya....sayang kakG ketat2....


nampak sama juga mcm ayaq teh bunga org lain kan....TAPI rasanya memang PerGhhhhh.......tip top....


kalau nak minum plak ceritanya kena tunggu tahun depan la jawabnya...tu pun kalau dipanjangkan umur la...

8 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

owh teh bunga yg masuk dlm paper tue ek...ai x suka la ntah sebab tekak x leh terima...over acting khen

ajumohit said... [Reply]

Pehhh klu masuk tekak, sejuk je lalunya hihi

gedek! said... [Reply]

teh bunga yeos kotak tu pon bes....!

haha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@☆*♥L@dy @yU♥*☆ : ya2...eemm..tekak kita semua bukan semacam...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ajumohit : itu sudah semestinya...

Aku Ibu Muda said... [Reply]

teh bunga? hurm....tak berapa menggemarinya setakat ni...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@gedek! : rasa dia pun lebih kurang mcm dlm ayaq kotak la juga....

yeos memang terbaik....

zaidah said... [Reply]

mesti sedap gilakan klu tak ..takkan sanggup beratur memanjang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat