Thursday, September 8, 2011

INILAH BAJUNYA●•٠·

Assalamualaikum....

Hari ni aku nak tunjuk kat hampa semua pasal aku beli baju last2 minit ni...pasal aku beli baju last minit?pada sapa2 yg tak tau lagi klik dulu CeRiTa iNi <--sila klik dulu(ni kira hukum paksa ni...)pastu baru boleh sambung tngk baju yg bakal aku tayangkan ini...

ini aku buat pun atas permintaan peminat aku untuk tengok baju yg berjahitkan tali tangsi ni...pada PN.IJA silalah tengok baju kakD ini...huhuhuuhuhuhu.....

aku pilih kala ni... sebab kot2 boleh join dgn geng purple la ceritanya ni....

sampai tak perasan langsung bab tali tangsi ni...geram i tau...menciii lahhh...*pasal tiba2 aku over ekting ni...*gambo kat bawah ni aku z000ooomeesss sikit untuk tengok tali tangsinya....

see...see...see....kalau aku tarik ja tali yg terjungkit naik tu....kompom2 la semua tali tangsi tu akan terkeluar semuanya.....(ni lipatan tangan & bawah baju...)

kawan2 nanti beringat2 lah ye....nak pilih baju jangan kalang kabut mcm aku...nanti tak pasal2 kena jahit lain dgn benang(bila jahit dgn benang jahitan itu akan kukuh la sikit..) sekarang aku dah berkira2 nak stat jahit tangan dah la ni...sbb esok baru semangat nak ambik gambar lain dengan baju ini bersama keluarga kecik aku...kesian kan....dah bopa hari raya baru nak ambik gambar dengan keluarga kecik aku....hampa tunggu ja...nanti aku akan uploadkan...

19 ,2788 Yang Dah Komen:

syariza09 said... [Reply]

dulu2 org buat pancing ja, la ni leh pula guna utk jahit baju...sadis sangat2 :(...dh jadi 2x keja pula nk jait2 smula

misya said... [Reply]

hubby sya buat mancing jer kak,depa buat jahit baju no,

NM02 said... [Reply]

mmm.... dah satu keja plak

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

dulu2 mak pernah terbeli bju cam ni..
membebel2 mak cma kena jahit tgn balik..
huhu..kena lebih berhati2 nk beli lepas ni...
kelebek satu2..
=)

ajumohit said... [Reply]

Aduyai mcm ni pon ada? Ni peringatan utk Aju juga ni, Aju jenis tgk corak cantik terus beli je, ish tak sronok jd gini kan

diana said... [Reply]

tukang jahit tak kenal benang gamaknya....

rATu kEBaYA said... [Reply]

hish.. melampau.. tali tangsi tu bukan lagi mahal dari benang ke?

mamaNoriz said... [Reply]

brp harga nye?

klu dia kasi diskuan tak pe gak,
tpi klu byr full price...mmg hampeh la jawab nye...

sabo eh...

jadi peringatan pd kite semua...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

issyyy tali tue keras khen?
x biasa guna kat baju lagik ngeee

aizamia3 said... [Reply]

gara-gara nak cepat.. ada pulak masalah lain..
pernah beli yang menggunakan benang tali cenggitu tapi hanya kelim pada tangan.. ai bukak jahit semula.. sebab jahitan guna benang tu tak tahan lama..

gadisBunga said... [Reply]

aiseymen....tali tangsi pun org dah guna untuk jahit baju???

Papa Mifz said... [Reply]

berlajar la dari kesilapan...huhu

ct N honey said... [Reply]

benang dia dah habis kot?..itu semua nak untung aje..tak fikir perasaan customer,...

sahromnasrudin said... [Reply]

errrmmm.. tambah lg satu beban kan huhuhhhh

wahida said... [Reply]

saya lak esok bersiap nak amek gambar studio satu keluarga kecik saya tu sbb pagi raya ari tu kamera buat hal..nyampah!!

Myra Jay said... [Reply]

Memang kena hati2 la pasni..

Tp mujuq my mum yang jahit baju kitorang, so selamat lah :-)

Mama Gee said... [Reply]

mcm2...
nk senang jek derang ni jahit..

pestime pakai baju kurung ada dart sbb beli baju terbesar...heheeh...dart jahit sendiri.

Hanis MY said... [Reply]

tali tangsi? pengsan...

sabar menanti gambar di upload...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

skrg ni mereka jht baju ngan tali tangsi ek sis?adoii kakD, sian nyer akakku ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat