Wednesday, September 14, 2011

WORDLESS WEDNESDAY●•٠·

16 ,2788 Yang Dah Komen:

kakcik said... [Reply]

Di rumah kakcik ada sebiji tudung saji begitu - pemberian adik perempuan kakick. :)

misya said... [Reply]

apakah yang ada di sebalik tudung saji tu

ieda said... [Reply]

tudung saji lama .. hermmm memang dah lama :)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

tudung mengkuang
ehhh betul ker ni ngeee

syariza09 said... [Reply]

tudung saji raya ka...hehehe

Ijah EmoTemo said... [Reply]

ngee dkt umah ijah ada byk jenis tudung saji yg jenis mcm tu. dari yg besar ya hamat smpi yg kecik cinonet ekekek

ajumohit said... [Reply]

nostalgia tgk tudung saji tu :)

NM02 said... [Reply]

baru belikah?

ainnoraini said... [Reply]

ape yg ade dibawah tudung saji tu...nak gak tau...

aizamia3 said... [Reply]

sekarang dah pelbagai warna kan.. tapi yang itu lawa.. ;)

rATu kEBaYA said... [Reply]

apa isi dalam di sebalik tudung saji ni.

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

tudung saji...
umah cma xde yg jenis mengkuang ni..
ade yg plastik je..
huhu...nostalgic!

abghani said... [Reply]

kt melaka banyak tudung saji canm tu.
ifolow

abghani said... [Reply]

kt melaka banyak tudung saji canm tu.
ifolow

Qaseh said... [Reply]

mmg kemas buatan saji tuu.mmg i berkenan u

mamaNoriz said... [Reply]

mana lama menghilang ni?

klu dah buhsan dgn tudung saji tu nanti uat GA ek...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat