Tuesday, September 27, 2011

SPEK MATA●•٠·

Assalamualaikum....

Al-kisah bermulanya dgn aku suka tinggal merata2 spek mata aku yg satu(yg ni memang tinggal kat rumah) ni...bila aku cari2 balik tngk2 dah ada kat tangan anak dara aku yg sorang ni... suka sungguh dia dgn spek mata aku ni....

kadang2 bila balik keja @pun mlm ja (aku ada 2 spek...yg pakai p keja yg lain..yg di rumah pakai spek mata yg lama...)<--dgn megah habaq kata aku ada 2 spek tu....hohohoho..  aku mesti cari spek mata aku ni...sbb nak tngk tv @pun nak buat keja rumah baru la cari...dan2 dia pun tolong aku carikan...tau pulak dia kat mana aku letak spek mata aku ni....bila dah jumpa dan2 dia ambik bg kat aku...boleh harap dah ank dara aku yg sorang ni....

mcm mlm2 yg sudah kali ni aku ingat aku letak kat mana spek mata aku tu...TAPI saja ja buat2 tak ingat...dan2 ank dara aku yg sorang ni...ambik ja hujung kepala aku(kat tempat tidur) tngk2...dia memang ingat punya spek aku tu...tau kata ibu dia ni rabun...TAPI yg sebenarnya dia teringin nak pakai...mungkin dia jadi hairan...bila tiba nak tngk tv ka..nak buat2 keja apa ka...mesti aku kena pakai spek ni...setakat nak terang kat dia boleh ja...TAPI adakah dia faham?

untuk sekian kalinya...aku pun mlm tu saja2 ja boh spek kat dia...hampa nak tngk dak gambo yg aku snap bila dia pakai spek mata?mesti nak tengok kan....kan....kan...kembang kuncup p la hidung tu tanda setuju...

taraaa....

seronok sungguh dia bila boleh pakai spek mata aku...lepas ja pada aku pakai kan utk dia...skg dah buat tak tau dah pun pasal spek mata aku ni...oooo...skg baru ibu faham ya...kamu ni ada udang disebalik batu ya...kamu memang nakal tau.....

22 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

spec tue ada power khen
jgn biar dia pakai selalu KD
sebab nnt mata cepat rosak

Maya Mayana said... [Reply]

MUMMY BELI LA SHADES UTK ADIK SATU..HIHI...

Isteri Encek Bard said... [Reply]

comey cam ibu dia gak... puting tak lepas

mamaNoriz said... [Reply]

ekekek,

si cilik pandai ni cam ibu dia lah...

kakchik@ella said... [Reply]

Hi Makencik. lama tak jmpa di alam maya, kan. KC hrp makencik sehat.


BTW, KC pun sokmo hilang spekmata. dulu masa kecik mak selalu marah. Hihi

Asrul "iLham" Sany said... [Reply]

alalalala comeinyer die

=)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@☆*♥L@dy @yU♥*☆ : tak pernah pakai selalu...ni pun br pestaim...lepas ja pakai ni...dah tak pernah pakai dah...

zaidah said... [Reply]

belikan yang mainan nyer...klu pki spek mata ladyzul takut nanti bleh rabun....tapi comel... :)

ajumohit said... [Reply]

Hehe bebudak mmg suke pakai mende yg kita pakai, tp takleh slalu nnti mata rabun

ieda said... [Reply]

ahahah cute tuu ..
anak2 akak kan selalu gak pakai .. tapi skrg x dah sbb akak selalu marah .. dah banyak yg jahanam huhuh

rATu kEBaYA said... [Reply]

amboi kemain besar cermin mata tu ye.. dah mula nak melaram ye..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

senyum lebar dia dpt pki spek ibu dia..hehe

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

sebijik cam mak dia sekali pandang..hehehe..

ngape die dah x nk pakai spek mata tu..? oo..pasai gambaq dia berspek dah disnap ke..??
hehehe

Hanis MY said... [Reply]

comel sgt! geram betul tgk...

So Shy Lady said... [Reply]

akak pon jnis ltak mrata. time tngok tv riuh lah duk mngarah anak2 carikn sama

si kcik akak pun sama gak gatal tgn nk menerai hahaha

Diela Zaimi said... [Reply]

sebijik muka kakD...hehehe

dwaty said... [Reply]

jangan biarkan dia bermain dengan spec tu kak... nanti cepat rabun... hehehe

Mama Gee said... [Reply]

chomei...tp pakai jap takpe lee...... :)

Ijah EmoTemo said... [Reply]

hihihi comel aje dia!

ct N honey said... [Reply]

ct dulu pakai gak spek mata,tapi sejak ada anak kecik ni,asyik di tariknya aje,malas nak pakai,rasanya dah 3 kali spek patah.

misya said... [Reply]

cute jer

aizamia3 said... [Reply]

carikan yang untuk budak2 punya.. spek tu ada power kan.. takut rosak mata anak nanti.. simpan bebaik spek mata tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat