Monday, September 5, 2011

PERSIAPAN RAYA●•٠·

Cer tngk tajuk tak best langsung kan...org cerita sebelum raya yg aku plak pelik benar...lepas raya baru nak bercerita....TAPI ada geng juga...sbbnya masa tu aku memang la tersangat bizinya sampai tak tau nak ckp lahh...kalah menteri besar...*perasan tiba2....*

mula2 sibuk p ambik duit raya...kat kakipar aku...nasib baik dia tolong tukarkan...pastu balik sibuk boh dlm sampul pulak....

duit ni utk ank2 menakan & adik beradik yg terdekat....
ni bukan duit aku sorang ya...duit besfren aku sekali....saja ambik bg nampak banyak...hehehehe..

org sibuk buh duit dlm sampul tak cerita pun mcm aku kan....saja la aku nak cerita kat hampa...nak bg nampak meriahnya hari raya...dan mlm plak sibuk dok peking2 bagai utk budak2 yg mai beraya...(peking mlm2 sbb budak farah tu tak kacau...dia dah tido..)jom kita tngk apa yg aku peking2 tu...


kat dlm tu aku masukan sumi@jeli cekelet 2,3,4biji...pastu duit 5kupang....*alahh..5kupang ja?...*jadi la...janji kita bg kan....ikut kemampuan kita....

ok taaaaraaa....dah siap semua...

budak2 memang syok la kan dpt semua tu....aku la yg penat sikit...penat sikit tak pa...janji budak2 seronok mai beraya rumah kita...tanpa budak2 ni...raya kita memang tak meriah la kan....raya org tua2 ni biasa2 ja...budak2 la yg paling seronok sekali....termasuk lah cik Farah ni...


seronok sungguh dia.....

11 ,2788 Yang Dah Komen:

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

amboi kak..
banyak duit

nak nak

heee

Aku Ibu Muda said... [Reply]

tu dia cerita sebelum raya...hehe

mamaNoriz said... [Reply]

wah, bagusnye...

kasi duit siap kasi cekedis ek...
sronok la bebudak semua..

cam besdaty prty lak..hihi

gedek! said... [Reply]

hantar sini sikit duit tu!

kakcik said... [Reply]

Adik2 kakcik marah bila kakcik tak letak duit dalam sampul. Kalau letak dalam sampul pun, nanti depan2 kita budak2 tu buka, lagipun bukankah boleh mengurangkan pencemaran kertas di sana sini? :)

diana said... [Reply]

nak duit raya seikat boleh dak??

aizamia3 said... [Reply]

tu baru cerita sebelum raya.. ;)
seronok tengok anak2 dapat duit raya..
menarik jugak dengan bungkusan comel itu.. tahun depan tak payah beli kuih raya tapi digantikan dengan yang macam tu pun comel gak kan.. ;)

athirah said... [Reply]

style gak kumpul bebyk... nmpk byk skit... hikss

ieda said... [Reply]

oh ada packing2 mcm goodies ya dik .. hermm pelik akak nie sbb kat tmtp akak x der layie yg buat mcm nie .. ermmm new idea nie :)

selalunya kami bagi duit raya je :)

ainnoraini said... [Reply]

duit raya yg dah ditukar tu dah semakin susut..mcm tak cukup jer rasenya...

lepas ni kene tukar duit dgn anak2 pulak...sabab dia org byk dpt duit raya...

misya said... [Reply]

bestnya budak mai beraya dapat cekelat.nanti sya pun nak buat macam tu juga la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat