Thursday, August 4, 2011

DUIT BARU SEMPENA RAYA INI TAHUN●•٠·

aku begitu gumbira sekali utk berkongsi cerita ini dgn hampa semua.....
KUALA LUMPUR, 3 OGOS –Bank Negara Malaysia (BNM) hari ini telah mengeluarkan nilai mata wang kertas edisi terhad  yang bernilai Ringgit Malaysia Enam (RM6).  Gabenor Bank Negara Datuk Zetty Akhtar berkata, tujuan Intituasi kewangan negara utama itu mengeluarkan wang kertas baru ini adalah bersempena Aidilfitri dan Sambutan Kemerdekaan Negara yg ke-54 tahun. Tambahan beliau, nilai wang kertas ini adalah yang pertama dikeluarkan di dunia dengan mengunakan teknologi terkini yang tidak ada di mana-mana negara lain. Jurucakap BNM Datuk Mustafa Adnan berkata, wang kertas tersebut adalah edisi terhad dan akan di cetak sebanyak  nilai RM 666,000. Beliau juga berkata kepada sesiapa yang ingin mendapatkan wang kertas edisi terhad ini, sila ke kaunter di Bank Negara Malaysia bermula pada hari ini.
wow!! sangatlah teruja bila dpt tau berita ini...Apalagi email ni diperolehi dari kawan aku yg keja kat bank. ha tunggu apa lg...pada yg berada di kawasan yg berdekatan dgn bank Negara...cepat la p la tukar....lg pula duit tu limited edition ooooo.....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
.............
.............
.............
.............
.............
.............
.............
.............
.............
.............
..............................
...........................
........................
.....................
...................
.................
...............
.............
..........
........
.....
...
..
.
ini lah qhupa duit baru tu....

hehheheheehe...hampa semua dah tertipu.........sebenarnya aku dah kena tipu 
dari --->SiNi la.....jgn marah ye...petang2 melawak nak bg hilang rasa penat bekerja...

18 ,2788 Yang Dah Komen:

intan morsalin said... [Reply]

nak copy paste bleh....adoiii..sya pon dah terkena gakkkkk...tergelak sorg2

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@intan morsalin : boleh...copy aja...

~ yus ~ said... [Reply]

adeh! sabar jelah. kena tipu petang2 ni....huhu

laskar pelangi said... [Reply]

ahaks! tertipu =.-

gedek! said... [Reply]

6 ringgit?

diana said... [Reply]

ish!!
nak kena cubit perut nih...
ammboi!!


hehehehe

ainnoraini said... [Reply]

tipah tertipu...ingat iye la td..nk gi tido la mcm ni...

slmt malam...

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

heheheheh..bole plak gitu..
:)

syariza09 said... [Reply]

nilai duit ni adlh RM6..betoi dak hehehe

misya said... [Reply]

ingat kan betul

misya said... [Reply]

ingat kan betul

aizamia3 said... [Reply]

kehkehkeh.. nasib baik kuteruskan baca sehingga habis.. hahaha...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... [Reply]

hahahaha.. saya sebelom ne jumpe kat blog encik luncai:)

qemaishak said... [Reply]

adoi la tertipu gak ni, kalu bagi duit raya camni agak2 kena lempang tak haha

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply]

memang edisi terhad ni.. ntah2 ada 1 jer.. kekekekeke

gadisBunga said... [Reply]

cait! gigit telinga nak??

dwaty said... [Reply]

hahahaha... sian duit tu... sapela punya kerja ni????

ct N honey said... [Reply]

tertanya2 juga mana dpt berita ni,..bila dah baca sampai hbs..aduhai...tertipu rupanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat