Sunday, August 7, 2011

KAD RAYA●•٠·

Asaalamualaikum...wahhh harini dah masuk 7hari kita berposa ya...masa berlalu begitu pantas sekali kan...aku teringat zaman2 dulu masa time2 sekolah....selalu balik sekolah dok tanya mak aku...ada dak hari ni posmen hantar kad raya kat aku?kalau mak aku kata ada....dan2 kalut nak buka...

kadang2 tu bukan sapa2 pun yg antaq... kwn2 sekolah juga yg antaq....seronok tu bukan main lg...tambah2 suka kumpul byk2 pastu gantung kat pokok lg la best....

skg ada lg ka yg dok antaq2 kat raya bagai utk kwn2 ni?teringat saat2 dok tulis kad raya ni....

hampa semua masih lg dpt kad raya?aku rasa2nya tak dak sapa la kot nak antaq mai....aku nk antaq kat kwn2 pun alamat semuanya dah tak ingat...

10 ,2788 Yang Dah Komen:

ct N honey said... [Reply]

dulu masa sek rendah,siap buat bisnes jual kad raya,berebut2 beli,harga yg paling murah 10sen,pas tu bagi kat kwn kelas aje..sekarang dah moden mmg jarang yg hntar kad,semua guna internet aje

ciK LyndaWawa igUana said... [Reply]

kak...mintak kad raye...hehe

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

ader....
last year kawan ai send kat ai
1st time dpt kad raya kat japan
kakD pos la kat cheq sama ngeee
muka x malu mintak ni hahahaha...melawak ja na :D

::NelyLeyana:: said... [Reply]

dah lame tak dapat kad raya

nazirah said... [Reply]

hehe da lama tak dpt kad raya ;)

sha a.s said... [Reply]

makin lama mmg kurgla kad raye nyer..semua pakai sms...da kurg seri raya kn? tp tula..teknologi canggih ade jugak kekurangannye

ieda said... [Reply]

dah lama dahh dikk x dpt kad raya .. winduu pulak rasanya huhuhu

アヌム ちゃん said... [Reply]

dah jarang la kot org nk anta kad raya ni..huhu..

hani@debumelukut said... [Reply]

zaman dulu mcm kemestian bab gantung kad raya ni..meriah gitu.

misya said... [Reply]

tme sekolah banyak dapat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat