Wednesday, August 31, 2011

ENIBESERI & MERDEKA●•٠·

Asslamualaikum...

merdeka...merdeka..merdeka....kita dah sambut merdeka dah 54 tahun kan...seronok jadi anak malaysia ni...& selamat hari raya....masing2 sibuk beraya kan...dah bopa hengget duit raya tu?cer kira...cer kira....*opsss...pertanyaan ni utk ank2 ye...*

Hari ini jugalah hari ulang tahun perkahwinan aku dgn incek su0mi...kat sini nak selit sikit lah ucapan kat incek su0mi aku ni...

Abang...
Terima kasih sbb menjadi suami S****G...
S****G harapkan perhubungan kita kekal sehingga akhir hayat S****G....
Tanpa Abang di sisi S****G...rasa mcm tak lengkap apa yg kita cuba corak kan hidup kita ini...

Abang....
S****G sayang Abang sangat2...
i lap biu lah....

hisshhh...dan tiba2 blur la plak nak ucap apa....sbb syok sgt2 dalam tahun ni boleh lagi sambut eniberseri...oh ya...lupa plak nak bgtau...ni enibeseri perkahwinan aku yg ke-9 ye kwn2...rupa2 dah sembilantahun aku dan incek su0mi ni bersama kan...rasa mcm sat ja...

Apakah hadiah ini tahun?nantikannnnn........tungguuuuuu......

boh gambar sebelum dapat ank dara lg....

rindu nak terjah rumah kwn2 lak...nanti kita singgah ye...skg sibuk dok mkn kuih raya lg ni.....

6 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

hepib 9th nanniversary kakD moga kekal hingga ke hujung nyawa yer...

Mr Lonely said... [Reply]

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

alhamdulillah...
dah 9 tahun kak d?
lama tu...tahniah2..
semoga kekal hingga ke akhir hayat...
amin...
hepi anibersari...
:)
selamat hari raya...
:)
selamat menyambut hari kemerdekaan..
:)

hani@debumelukut said... [Reply]

incek suami dah baca lum ucapan nih?

hanez said... [Reply]

salam, selmt hari raya..

Diela Zaimi said... [Reply]

happy 9th anniversary kakD...sorilah cuti-cuti ni lama tak buka blog...so terlewat sikit wish...hehe...
anyway semoga berbahagia dan berkekalan hingga akhir hayat...aminnnn... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat