Monday, August 8, 2011

KAD RAYA YG PERTAMA BG TAHUN 1432●•٠·

Assalamualaikum semua....baru kemarin ja aku dok sebut2 pasal kad raya ni...tiba2 balik keja mak aku ckp ada posmen antaq kad raya....WOW!! lompat bintang la aku...hehehehhe..ada juga yg sudi menghantar ye...

hari ini dgn gumbiranya aku mengumumkan aku telah menerima kad ucapan selamat hari raya dari seorang sahabat maya...hampa nak tau siapa yg antaq ni?orgnya adalah Edy Zaidi <----klik nama dia utk ke blognya...tq ya Edy...jom kita zooommeeess kad raya yg dikirimkan oleh beliau....

taraaa....

cepat2 sapa lg yg nak antaq kad raya kat aku ni....nanti aku boleh gantung kat pokok mcm dulu2 kala...mesti meriah kan...

9 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

awalnyer dapat...jelezzzzzzzzz

CheQ PP JoY said... [Reply]

alala..bestnye..fy da berzaman xdpt kad ry..sume pon gune sms je ;(

Entry Terkini: DeCo BloG UsanG

Edy Zaidi said... [Reply]

alhamdulillah...sampai gak kad raya tu...

thanks sbb back link..:)

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said... [Reply]

dah lama xdpt kad raya.. skrg org main sms jek..tp bestnyerr kalau dapat kad raya nih..feel dia lain..

dwaty said... [Reply]

dah lama tak terima kat raya... asyik dapat sms pengganti diri jer.... huhuhuhu...

tapi... aku pun tak bagi member kad raya... ermmmm... 2 x 5... hehehehe

misya said... [Reply]

dah lama tak dapat kad raya

Hanis MY said... [Reply]

kak d dah dpt kad raya??? syoknyaaaaa...

Myra Jay said... [Reply]

Wahhh bestnyer...
dah lama tak dapat & hantar kad raya nie..

Papa Mifz said... [Reply]

den lamo dah x dapek kad rayo...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat